Aranyoska

Halihó!

Ma a tegnap viselt manikűrömet szeretném nektek megmutatni. Képeket csak este tudtam készíteni, így mindegyiknél használtam vakut, viszont színek élethűek lettek. 


Nem volt kedvem egy sima egyszerű körmökhöz, így csillámos fedőlakkal és szegeccsel dobtam fel a körmeimet. Szegecseket most használtam először, Claire's outletben vettem a kis csomagot, olyan 700 forint környékén - szerintem megérte. 


Elég sok lakkot használtam, alapnak egy Oriflame-est kentem mindenhova. Alapjáraton ez egy halvány metál lila lakk, de fedőlakkal használva megváltozik a színe, sokkal élénkebb padlizsám lila színű lesz. A gyűrűs ujjamra egy Manhattan lakkot kentem, a mutató ujjamra pedig az A-England She Walks In Beauty lakkja került (de ez nem nagyon tetszett, ezért kapott egy réteg essence Gold Fever-t). A hüvelyk és a kis ujjamra is az essence lakkja került 2 rétegben. Essence btgn fedőlakkal fixáltam a művem.


Nektek hogy tetszik? Hétköznap milyen gyakran szoktatok csillámos és/vagy szegecses körmökkel szaladgálni?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések