Cukorkaszínek királykékkel

Halihó!

Úgy gondoltam, hogy ma nem untatnálak titeket még egy manikűrös poszttal, így mára egy sminkes bejegyzéssel készültem. Régebben készítettem, nem a legfrissebb darab, de sajnos ebben a ramaty időben nem tudok szép képeket készíteni :(. Legközelebb, viszont mindenképpen egy friss darabbal fogok készülni! :) 
(Bár annyi befényképezett smink van a gépemen amit szívesen megmutatnék, hogy nincs kizárva, hogy jön még néhány régi motoros (: ). 

Bal szemem

Elég vidámra, már-már tavasziasra sikeredett ez a smink. 
A szemhéjamat először lealapoztam, utána  alverde-s szemhéjpúdereket használtam. Tavaly május-június környékén lehetett őket beszerezni, limitált termékek voltak. A menta kék a 10-es Wiesentau, a barack pedig a 20-as Tulpenpracht. Sajnos minkét színre igaz, hogy nem igazán tartósak és még alappal is könnyen kopnak, viszonylag hamar veszít a szín az intenzitásából. Ettől függetlenül belopták magukat a szívembe, nyáron nagyon sokszor nyúltam utánuk, és azt hiszem ez idén tavasszal is folytatódni fog. Tündéri színeik vannak! :)
A mélyítő vonalba egy régi oriflame-es szemhéjpúdert satíroztam el. Valószínűleg az egyik olyan szemfestékem, amit a legjobban ki tudok használni. Halvány sárga arany fénnyel. Nagyon pigmentált, és ha még meg is kopik akkor sincs baj, mert a szemhéjon a tömény arany pigment formában marad meg a maradéka. Egy-két rossmannban még elcsíphettek egy nagyon hasonló essence pigmentet, ha jól emlékszem előző szortimentfrissítésnél szórták ki őket (a veszprémi Kossuth Lajos utcaiban még biztos hogy van jó pár).

Bal szemem

A belső szemzugba szintén egy oriflame-es szemhéjpúder került, megint csak limitált kiadású. Nagyon szép almazöld színe van, egész pigmentált. Mostanában kicsit ritkábban veszem elő, de ez azt hiszem csak a hatalmas készletem miatt van így.
Az alsó pillasorra a kék szemhéjpúderből tettem egy keveset, majd egy Color Trend-es szemceruzával futottam át rajta. Ez a ceruza nem a kedvencem, könnyen elkenődik, csak nagyon ritkán használom. Halálom, ha egy szemceruza lemászik a szemem alá, ráadásul ha a felső pillasort húzom ki vele akkor a szemöldökömig lila vagyon nap végére :S. 
Néha, ha nincs kedvem tust használni, de mégis valamivel meg akarom bolondítani a sminkem, akkor általában az alsó kontúrvonalat meghosszabbítom, mintha tusvonal lenne. Egész látványos, főleg élénk szemceruzákkal. 

A szemöldökömet egy oriflame-es paletta matt barna színével igazítottam meg. Végül egy kék szempillaspirállal fejezetem be a sminkem (szintén oriflame). Ez az elénk kék spirál is nagy kedvencem, régen volt limitált kiadás, de most megint visszahozták a katalógusba. Bármilyen unalmas sminket egy pillanat alatt fel lehet vele dobni, aki egy picit is bevállalósabb, szerintem mindenképpen próbálja ki! 

Jobb szemem

Amikor rajtam volt ez a smink nagyon szerettem, nekem nagyon tetszenek ezek az élénk, vidám színek. 
Nektek hogy tetszik? Szoktatok hasonló színeket, esetleg színes szempillaspirált használni hétköznapokra? (Ja igen... simán kilépek az utcára ilyen és még ennél élénkebb/extrémebb sminkben is :D)

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések