Felhőkék szürkével

 Halihó!

Ma is egy manikűrrel készültem. Miután kora délután nagyon szép idő volt, végre tudtam normális képeket készíteni. A mai egyik főszereplőnk egy essence lakk, mégpedig 142-es sorszámmal induló grey-t to be here, társa a S-he 279-es számú felhőkék lakkja.

A két főszereplő

Mindkét lakkot akciósan szereztem be a hét vége fele. Az essence-t még a rossmannokban megtalálhatjátok 349 forintért, kifutó termék. A kék lakkot a dm-ben vettem, 400 forintra volt leárazva, egy-két helyen szerintem még elcsíphetitek.
Nemrég fogyott el az egyik essence lakkom, ami teljesen ugyanilyen színű volt, mint ez a felhőkék lakk. Több, mint 270 körömlakk (vagy örömlakk?? nehéz kérdés...:)) esetén ritkán használok el bármit is, de ez a szín nagyon közel áll hozzám, valószínűleg még találkozni fogtok vele. :)


Minkét lakk három vékony rétegben látható a körmeimen. A kékből 2 közepes réteg is elég lehet, a szürkéből kell a három. Gyorsan száradnak, egész fényesre. Itt fedőlakkal láthatjátok, kivételesen a NYC Turbo Dry fedőlakkot kentem rá (azt is el kell használni, ha már megvettem...).
A szürke lakkot megspékelték apró pink csillámokkal is, amit sajnos a képeken nem sikerült igazán elkapnom. Szerencsére a körmökön is ugyanannyira látszik, mint az üvegben - mostanában nem sok ilyen csillámos lakkal találkoztam. A kék egyszerű krém finishű lakk.


Az ecsetekről: a szürkéé szokásos essence lekerekített, lapított - személy szerint annyira nem rajongok érte, de szépen tudtam vele lakkozni. A S-he-é pedig hagyományos kör keresztmetszetű - én ezzel a fajtával is ki vagyok békülve. Igazából mindegyikkel nyakig össze tudom magam kenni, ha épp olyan "hangulatban" vagyok. 
Tartósságról sajnos nem tudok mit mondani, összesen egy napig voltak a körmeimen. Állaguk elég folyós, de szépen terülnek, könnyű volt velük lakkozni. 


Nagyon közel állnak hozzám az ilyen halvány színek, és tetszik, hogy a szürkét a pici csillámok is feldobják. Kicsit a tavaszra emlékeztetnek :)

Mostanában milyen színű lakkokat használtok? Tetszik ez a kék-szürke páros?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések