IsaDora - Metal Crush

Halihó!


Ma az IsaDora Metal Crush nevezetű lakkját szeretném bemutatni nektek. Az őszi Sugar Crush lakkok megjelenésekor nagyon sok blogot ellepett az Emerald Crush, Cameleon Crush, és a Wine Crush fantázia nevű lakkok (azt hiszem ők voltak a legnépszerűbbek a megjelent 6 szín közül). Swatch-ok alapján engem is ezek a lakkok érdekeltek, de élőben mégis a Metal Crush volt az, ami elsőre elvarázsolt.

Hétköznap, ha nincs sok időm pepecselni a körmömmel, de mégis szeretném feldobni a lakkozást, akkor egy vagy két körmömet más színűre szoktam festeni. Az Anny lakkja pedig nagyon jól feldobja a szürkés homoklakkot, de mégsem tereli el róla a figyelmet.

A két főszereplő

IsaDora és Anny lakkokhoz a douglas üzletekben juthattok hozzá. (IsaDora: 2390 Ft; Anny: 1490 Ft) 

Vakus kép


Az IsaDora egy picit lilás tónusú szürke lakk, amiben kisebb és nagyon ezüst csillámok is vannak. Szerintem tényleg hasonlít néhány fém színére. Számomra tipikusan jolly-joker lakk: nagyon sok alkalomhoz illik, de mégse egy uncsi szín. 
A kék társa az egyik legszebb kék amivel valaha találkoztam. Sötét kék alapban türkiz kék apró csillámok vannak. Sajnos a lila csillogás, amit az üvegben felfedezhetünk a körmökön már nem érvényesülnek - de szerintem még így is iszonyatosan szép. 


Vakus kép, elnézést a középső ujjam kinézetéért :(


Este tudtam lakkozni, ezért csak vakus képekkel tudok szolgálni. Ennek ellenére  a képek egész színhűek lettek. A Metal Crush lila tónusa természetes fényben kevésbé látszódik. 
Mindkét lakkból 2 rétegre volt szükség a tökéletes fedéshez. Homok lakkokhoz híven gyorsan száradtak, száradás után kicsit veszítettek a fényükből. Az Anny lakkjára kentem egy réteg essence btgn fedőlakkot, nekem így szimpatikusabb a végeredmény. 


Ezen a képen látszik a legjobban, hogy mennyire tud szikrázni, ha ráesik a fény


Az összes képből nekem ez tetszik a legjobban, azt hiszem nem kell magyaráznom miért.
Tömény nyálcsorgatás a részemről ^^ .

Picit furán tartom a kacsóimat, de így mindkét kezem ráfért :)


Általában 1-2 naponta szoktam lakkozni, így a tartósságról nem igazán tudok beszélni. Ráadásul azok a lakkok, amik másoknál akár 3-4 napig bírják kopás nélkül, nálam jó esetben bírják 1 napig (sőt, nálam az essence lakkok a tartósabbak közé tartoznak - furán működök, de ez van..). Szóval ha tartós lakkokat kerestek, ne engem vegyetek alapul ;).
1 nap után mindkét lakk a körömvégeknél picit megkopott, minden körmömön más mértékben, de még a vállalható kategórián belül. Azt kell hogy mondjam, az IsaDoras egy hajszállal rosszabbul teljesített ezen a téren, de a színéből adódóan alig látszik a kopás (szerintem másnak fel se tűnne, ha nem mondanám).

Melyik a kedvenc homok lakkotok?

Remélem tetszett az első körmös bejegyzés! Ha bármi kérdés-kérés, óhaj-sóhaj írjatok, szóljatok, füst-jelezzetek! :)

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések