Karamell álom

Halihó!

Ma egy testápolóval és egy ajakbalzsammal készültem. Mindkettő nagy kedvencemmé vált nagyon rövid idő alatt. Ez a testápoló részéről nagyon jó teljesítmény, ugyanis általában nagyon ritkán szoktam ilyen termékeket használni, de őt a többihez képest sokkal többször veszem elő.

Ezt a Sephora testápolót még az egyik barátnőmtől kaptam, kb. 2 éve - még ennyi idő alatt is csak a 2/3-a fogyott el. Mindig elfelejtem magamat bekenni, illetve az eddig próbált testápolóimmal nem voltam nagyon megelégedve. Vagy az állaguk nem volt szimpatikus, vagy lassan szívódtak be. Ezt viszont I M Á D O M!!!! Egyszerűen fantasztikus! (Vigyázat, ömlengés következik!!)


Az illata valami isteni karamell illat (nem a gagyi édes cucc, mint egy-két olcsóbb testápolónál), emellett nagyon tartós is. Volt, hogy reggel bekentem vele a karomat, és még délután 5-kor is érződött rajta az a finom karamellás illat. Illetve kedd óta karamell illatú a kolis ágyneműhuzat :D. Van benne egy kis kókuszos felhang is, pontosabban szobatársam szerint, én inkább a karamellt érzem ki belőle, de nem vagyok egy nagyon nagy szimat...Az állaga krémes, számomra pont ideális. Nagyon gyorsan beszívódik és nagyon jól hidratál. 200 ml-es a kiszerelése nekem elég sokáig kitart.

Azt az egyet sajnálom, hogy Magyarországon nem lehet hozzájutni (tudtommal, bár néhány webshop-ból biztosan lehet rendelni, de én nem vagyok az a netről rendelős fajta - muszáj élőben is látnom mindent). Miután ajándékba kaptam, nem akartam konkrétan rákérdezni az árára, de az biztos, hogy nem egy olcsó termék, viszont semmilyen kivetnivalót nem látok vele szemben. Bátran tudom ajánlani, szerintem fantasztikus termék! Valószínűleg ha külföldön összefutok vele, akkor beszerzek egy kis utánpótlást! :)


Ezt az ajakbalzsamot január végén szereztem be a Budakeszin a Müllerben. Az egyik essence-es ajakkrémem nagyon kiszárította az ajkaimat, és a "hagyományos" kencéim nem tudtak vele mit kezdeni másfél hét alatt. 

Régebben már volt szerencsém Neutrogéna-s ajakbalzsamhoz, de azok mindig csavaros , tubusos kiszerelésűek voltak (klasszikus Labello kiszerelés magyarán - ha valaki tudja a hivatalos megnevezést legyen oly kedves és mondja meg! :) ), gondoltam most beújítok kicsit. És láss csodát: kevesebb mint 2 nap alatt teljesen helyrepofozta a csöpp kis számat! Azóta töretlen a szerelmünk, naponta, kétnaponta szoktam bekenni vele az ajkaimat. Az állaga számomra elsőnek picit meglepő volt, eléggé könnyű, nagyon hamar beszívódik, kevés is elég belőle. Hagy maga után egy vékony kis réteget, de ez egyáltalán nem zavaró, 10-15 perc múlva már azt sem lehet érezni. 

Kimondottan szimpatikus, hogy a csomagolására ráírták, hogy sminkek előtt is nyugodtan lehet használni. Ezt azért tartom fontosnak kiemelni, mert velem elég sokszor előfordult, hogy sminkelés előtt bekentem a számat balzsammal, de az még a sminkelés végére sem szívódott be. Ez viszont tényleg pillanatok alatt beszívódik, és hihetetlen mértékben hidratál. Ma "élesben" is bevettettem: ugyanazt az essence-es ajakkencét raktam fel magamra. A nap végén sem éreztem semmi húzódást, jele sem volt kiszáradt, cserepes ajkaknak, mint legutóbb. 

Ha valakinek az ajka hajlamos nagyon gyorsan kicserepesedni, bátran ajánlom ezt az ajakbalzsamot, 950 forint volt, de egy jó balzsamért szerintem megéri ennyit kifizetni. Illetve korábbi tapasztalataim alapján a többi Neutrogéna-s ajakbalzsam minősége is kifogástalan (7-900 forint körüli áron mozognak).

Összességében azt kell hogy mondjam ez a két termék nagyon  kiváló, örök kedvencek lesznek. Ha pontoznom kéne, akkor  5 pontból 10-et kapnának :D.

Ti mennyit vagytok hajlandóak áldozni egy-egy testápolóra, ajakbalzsamra?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések