Avonos szerzemények

Halihó!

Ma egy rövid poszttal készültem. Ahogy a címből is kiderül, a nem rég szerzett Avonos cuccaimat szeretném megmutatni. A pirosítóról nemsokára láthattok egy sminkes bejegyzést, ahol megmutatom bevetés közben. A körömlakkokról is szeretnék minél előbb bejegyzést írni, mert a mostani katalógusban jelentek meg először. Sajnos a körmeim most nagyon kis csutkák, így nem biztos, hogy szépen fog mutatni a praclimon, de a teszt erejéig mindenképpen felkenem őket. :)

Csomagolások


A termékek fekete papír csomagolásban érkeznek, a pirosító még egy kis külön védő fóliában volt benne, amit nem tartottam szükségesnek lefényképezni. A pirosító csomagolásán nagyon tetszenek a kis virágok. 

Csoportkép

Párszor már befürödtem az Avonos lakkokkal, teljesen más színt kaptam, mint amire a katalógus alapján számítottam, így most félve rendeltem meg ezt a két árnyalatot. Szerencsére most nem kellett csalódnom, a színeik nagyon tetszenek. A következő katalógusból a kékes zöld színűt mindenképpen beszerzem majd.

Napfényben

Imádom a pelyhes lakkokat, eddig még színes kivitelben nem igazán volt hozzájuk szerencsém. Gyönyörűen csillognak. Egy próba erejéig már felkentem őket, a fedésük nem az erősségük, viszont nagyon szép fényesre száradnak. Ezek az első Speed Dry lakkjaim, az elvárt gyors száradást hozzák.

Pirosító napfényben - szemkápráztatóan szép 

A pirosító lett az abszolút kedvencem. Egyszerűen gyönyörű. Felkenve kicsit barnás-barackos színe lesz szatén fénnyel, ilyet még nem láttam más arcpírnál. Ha jól tudom ez is új termék, márványmintás arcpirosító néven fut. Nálam az is plusz pont, hogy nem az a tipikus óriási kiszerelés, mint máshol, el lehet használni. Kedd óta van meg, de azóta csak ezt használtam. Instant szerelem :).

Remélem tetszett ez a kis szösszenet. Szoktatok Avonból rendelni? Hogy tetszenek ezek a termékek?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések