Pasztell színátmenet

Halihó!

Ezt a manikűrt hétvégén viseltem. A szép napos időben tavaszias körmökre vágytam, ezért gondoltam ezekre a kellemes pasztell színekre. Időm is engedte, hogy elpepecseljek vele, így lett a színátmenet - nem vagyok nagy nail art mókus, de ezt még én is szépen el tudtam készíteni.


Ehhez nagyon hasonló színösszeállítást Maria régebbi manikűrjénél láthattatok. Nagyon tetszett az a manikűr, nem sokra rá én is elkészítettem a saját verziómat belőle. Akkor is oda voltam érte, ezután már nem volt kérdés, hogy máskor is látható lesz a körmeimen. A sötétebb lakkokat most kihagytam belőle, nekem így sokkal szimpatikusabb lett :). 



A lila és a picit sötétebb zöld lakk Catrice, a baba kék és a menta pedig Manhattan. Hogy minden szín szépen látszódjon egy réteg fehér S-he lakkot kentem alájuk. Alaplakknak a Sally Hansen körömnövekedést serkentő lakkját használtam. Az essence btgn fedőlakk alá még egy réteg apró fehér pelyhes/csillámos essence glitter top coat-ot pakoltam - ez a lakk bármit fel tud dobni, annyira kis tündéri.


Mindegyik lakk krém finishű volt (egy két apró csillámmal megszórva), ezért a takarítás sem vett túl sok időt igénybe.



Ha színátmenetes manikűrt készítek, akkor mindig a magára a szivacsra szoktam a lakkokat csíkban felkenni, és ezután ütögetem fel a színeket a körmömre - én így tudom elérni a legszebb átmenetet. 


Nektek hogy tetszik tetszik ez a manikűr? Szoktatok színátmenetes körmöket készíteni?


Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések