Essence - 174 Purple Sugar

Halihó!

Ma szintén egy (k)örömlakkos poszttal készültem. Talán nem meglepő, hiszem ebben a borongós időben sminkekről igazán nehéz jó képeket készíteni, illetve már szépen meg is nőttek a karmaim is :).

Tegnap pihenős napot tartottam, elugrottam a plázába mozizni (az Amerika kapitány 2-t csak ajánlani tudom, amilyen gagyi volt az első rész, ez most annyira király! - személyes vélemény, nem meglincselni érte!), és természetesen a Rossmannba is beugrottam, mert miért ne... A Pantone az idei évben a "Radiant Orchid" színt választotta a 2014-es év színének. Amikor megláttam a képeket róla nem igazán izgatott, aztán valahogy mégis csak rákattantam. Azóta keresem-kutatom a megfelelő színű körömlakkot, rúzst, szemhéjpúdert.

A mai alanyunk nem pont olyan színű, de elég jól megközelíti azt az árnyalatot. Egyébként egy rúzst és egy szájfényt is bedobtam mellé a kosárba, de róluk majd máskor írok. Szóval Essence-éknél néztem szét, mert a mostani szortiment frissítésnél nagyon sok szép új árnyalattal jöttek ki, gondoltam hátha szerencsével járok. És úgy is lett :D. A Purple Sugar két rétegben nagyon szépen fed, az ecsetét imádom, a színe pedig gyönyörű! Magától is gyorsan, szép fényesre szárad, de azért raktam rá egy réteg btgn fedőlakkot. 
Lássuk a medvét! (Előre szólok, hogy sok kép lesz, nem tudtam választani, annyira tetszik ^^.)




Itt pedig azt is megcsodálhatjátok mennyire jól működik az új hajvasalóm! :D


Nektek hogy tetszik? Én amióta felkentem 5 percenként megcsodálom a körmeimet :D.
Felkeltette valamelyik körömlakk az érdeklődéseteket az új Essence szortimentből?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések