Ezüst lángok

Halihó!

Ma egy manikűrt hoztam nektek. A hét elején készült az alkotás, elég még csutkák a körmeim, de már nem bírtam tovább a pucér körmeim látványát, illetve az új körömnyomda lemezemet is minél előbb ki akartam próbálni, így "kénytelen" voltam lakkozni. :D


A középső és gyűrűs ujjamra két rétegben egy Miss Sporty lakk került, ami élőben sokkal szebb, mint a képeken. Nagyon szeretem a Miss Sporty lakkokat, szuper az ecsetük, gyorsan száradnak, a fedésükkel is meg vagyok elégedve, és még az áruk is nagyon baráti. Úgyhogy aki sötétkék lakkot keres, annak ezt a darabot bátran merem ajánlani. A hüvelyujjamra, a mutatóujjamra és a kisujjamra két réteg halványkék fólia finishű lakk került (Manhattan), majd a  Golden Rose Holiday 71-es árnyalatú lakkja egy rétegben.


A MoYou mintalemezből a "sárkány alatti területet" használtam (a mintalemez itt látható). Azt hittem meg fogok szenvedni vele, hiszen teljesen új a nyomdázó stamplim és még a mintalemezzel is barátkoznom kell, de azt kell hogy mondjam szinte gyerekjáték volt a nyomdázás. Már elsőre is sikerült, szerintem kimondottan jó lett a végeredmény (természetesen ha csak szelektíven nézzük a praclimat, mert a körömágyam állapotáért már majdnem hogy bírság járna...). 

Azt hiszem innentől kezdve nagyon sokat fogok nyomdázni :D. Pláne, hogy most volt Nailland-es A-England akció, és nővéremnek köszönhetően három darabbal bővült a készletem, plusz potyautasként a Barry M arany lakkja is becsusszant a nyomdázáshoz (mondtam én, hogy nem fog az ezüst sokáig árválkodni a tesója nélkül :D).


Nektek hogy tetszik? Szoktatok nyomdázni? 

Flóra

Ui.: Bocsi, hogy nem tegnap került ki a poszt, de olyan húzós hetem volt, hogy egyszerűen nem bírtam megírni....Még az értelmes társalgás is komoly gondot okozott az este, annyira fáradt voltam....

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések