Glamour napok - 2014 április

Halihó!

Ma csak egy rövidke kis poszttal jövök a holnapi nyelvvizsgámra való tekintettel. Nem vettem túl sok mindent a Glamour-napokon, ruha téren csak fehérneműt és zoknikat. Céltudatosan, kis listával vágtam neki annak a pár üzletnek, amit kinéztem. Az igazán extra cucc, amit egyáltalán nem terveztem megvenni, az a gyűrű, ami hihetetlenül tetszik ^^. Túl sok smink cuccot nem is vettem, nem is értem mi volt velem :P. Sok olyan termék is becsúszott, amihez nem volt kuponom, de ezek a közeljövőben elfogyó termékeknek lesznek az utánpótlásai, szóval így is úgyis megvettem volna őket.


A kép nem a legtökéletesebb, de léci nézzétek el :).
Már régóta szemeztem a Tangle Teezer-ökkel, de a borsos áruk eltántorított a vásárlástól - így kuponnal egy fokkal elviselhetőbb az ára. Gondoltam, ha már több ezer forintot kiadok érte akkor ne egy "snassz" fekete legyen - így jött velem haza a pink színű (pedig nem vagyok nagy rózsaszín-fan). Első nekifutásra nagyon szimpatikus.


A sminkcuccok. 
Abban biztos voltam, hogy  a kedvenc szempillaspirálomat megveszem, de becsúszott mellé a Max Factor Wild Mega Volume spirál is. Visszagondolva egészen jól teljesített, igaz a Maybelline-es társát soha nem fogja túlszárnyalni. A sminkeknél az első számú potyautas a Catrice spirál - nem volt szívem otthagyni egy menta zöld darabot  a boltban, pláne ha még limitált kiadású is. Elvileg lehet hajra és még szemöldökre (wtf?) is használni. A második potyautas az Alverde szemhéjtus - szintén limitált. 
Becsúszott még egy szemöldökcsipesz is, illetve 3 lakk. Körömlakkokat sem írtam fel a listára, de ismerve magamat tudtam, hogy fogok venni, csak az volt a kérdés, hogy pontosan mennyit. Egészen visszafogtam magamat, októberben azt hiszem meghaladta a számuk a tízet. A két Rimmel homoklakk, és egyszerűen tündérbogyeszok ^^. Ja és limitáltak, ha jól sejtem :D. Az essence darabbal is régóta barátkoztam, de nem hittem, hogy ő lesz a befutó, de annyira, de annyira szépen csillogott, vétek lett volna otthagyni.
  

A tusfürdőt múltkor már kinéztem, a balzsam utánpótlás Veszprémbe kell, a körömlakklemosó utánpótlás itthonra, a folyékony szappan szintén veszprémi kellék a tusi pamaccsal együtt.


Arclemosó megint csak Veszprémbe megy, a sörtés hajkefe itthonra kell. Mostanában nem igazán vagyok megelégedve a hajkeféimmel - az egyik tépi a hajam, a másik pedig úgy néz ki, mintha 3 hete porcicákkal aludna. A hajvasaló valószínűleg hozzá lesz csapva a szülinapi pakkomhoz. Remingtont terveztem venni, de az érdi Euronics-ben nem volt semmilyen féle-fajta hajvasaló, így maradtam a Toni&Guy-nál. Szerencsére volt rá kupon a dm-ben, és így már az ára sem volt vészes :).

Ti vettetek valamit a Glamour-napok alkalmával, vagy terveztek még valamit megvenni?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések