Under the Sea

Halihó!

Ezt a sminket két hete készítettem, amikor hétvégén volt egy kis időm (vagy nem akartam tanulni....o.O....már nem emlékszem :D). Az alapja az a tavaszias smink volt, amit már múltkor bemutattam itt a blogon. Természetesen abból semmi sem látszik, egyszerűen csak nem volt kedvem mindent lemosni és az alapozással újrakezdeni a procedúrát (meg hát ha sokat sikálom a pofikámat, véges határidőn belül bevörösödnek a szemeim..). 
Először  a szememen sötétkék szemhéjpúdert akartam kombinálni ezüsttel, aztán eszembe jutott Katy Perry sminkje  a Dark Horse című számában ami nekem nagyon tetszik (mind a smink, mint a szám), úgyhogy innen lett a lila szemhéjpúder. Végül egy (szerintem) sellős smink lett belőle.


Nem sokat változtattam az arcomon, egyedül  a pirosítóra erősítettem rá, végül is ez nem egy utcai, hétköznapi smink... Highlighternek egy régebbi essence szemhéjpúdert használtam, ha jól emlékszem, ezzel sem spóroltam :). A szemöldökömet egy ezüst színű Oriflame szempillaspirállal szedtem rendebe.

Úgy látom drága blogger megint döglött hal szemeket csinálta nekem az előző és az ez utáni képeken...Pedig valójában ilyen színű a szemem :)
A számat Oriflame ezüst színű tussal színeztem, majd erre metálos rózsaszín szemhéjpúdert ütögettem (azt hiszem Quinyau a márkája - minőségben nagyon hasonló a Miss Rose szemhéjpúderekhez: nagyon pigmentált, puha és hullik). A mozgó szemhéjamat ezüst essence pigmenttel színeztem, majd a Quinyau(?) palettából a sötét kékeslila színnel emeltem ki a mélyítővonalat és a szem külső V vonalát. Picit cicásítottam. Ezután kevés sötétkék essence pigmentet összekevertem kevés Oriflame-es primerrel, majd kihúztam a felső pillák tövét vele. Egy kis fejű ecsettel elsatíroztam, illetve ütögettem még rá egy kevés száraz pigmentet is, amit úgy próbáltam satírozni, mintha egy vastagabb tusvonal lenne. Minden színt alaposan eldolgoztam, hogy ne legyenek éles átmenetek. 

Nem a legelőnyösebb, de itt látszik talán a legjobban, hogy melyik színt hova pakoltam :)
A vízvonalamat ezüst színű Avon zselés szemceruzával emeltem ki (amióta megvan imádom ^^). Az alsó pillatőt Catrice menta színű ceruzával húztam ki (régebbi kiadás), majd erre ütögettem fel és satíroztam el egy régi essence kékeszöld szemhéjpúdert (nagyon pigmentált, metál fényű). Jó szokásomhoz híven ebből is csináltam egy alsó cicás vonalat. Az ezüst szemceruzából egy kevés került a belső szemzugba is. Ezután az ezüst tussal vonalkákat húzogattam az alsó pillatőtől lefelé. Szempilláimra Oriflame-es spirál került, az alsó pillák pedig még egy (szintén Oriflame-es) kék szempillaspirállal is ki lettek festve.


Gondoltam berakok egy mosolygós képet is, ne csak a mélabús fejemet lássátok. Sajnos ezt szedte legjobban szét a blogger :/.

Az összes közül a kedvenc képem, pedig csináltam egy párat....:D
Nekem annyira tetszett ez a smink, hogy egészen lefekvésig ebben parádéztam, ami kb. a délután 5-től hajnali 1-ig terjedő időintervallumot fedi le. Amin a legjobban meglepődtem, hogy a családom már meg sem lepődött, hogy ilyen fejjel járkálok fel-alá a házban :D.

Remélem Nektek is tetszik ez a smink. :)

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések