10 perces színes smink

Halihó!

Ma végre egy sminkes poszttal jöttem. Mint a címben szerepel, ezt a sminket nagyon gyorsan el lehet készíteni, ráadásul mutatós is. :)
Az arcomat most nem fényképeztem le, mert semmi extrát nem csináltam vele, csak korrektorral elfedtem a bőrhibáimat és után az egész arcomat lepúdereztem.



A szemöldökömet az Essence 02 Brown árnyalatú szemöldökceruzájával erősítettem meg. Mostanában inkább ezt használom, a Catrice-es szemhéjpúder helyett, reggelente gyorsabban elkészülök vele. 

Ezután az egész szemhéjamat egy limitált kiadású Manhattan krémes szemhéjárnyalóval színeztem. Itt a képeken eléggé sárgásnak tűnik, de élőben egy leheletnyit zöldesebb. A Dm-ekben találkozhattok még vele az akciós pultnál, nálam jobban bírja az egész napos kiképzést, mint a Color Tattoo. A mozgó szemhéjam közepén láthattok elmaszatolva az a 87-es Mauve Crush névre keresztelt Calor Tattoo

Alul pedig egy ősrégi türkiz szemceruzával húztam ki a szemem, ez  Oriflame-es. Végül a szempilláimra az Oriflame rétegezhető spirálja került, Prune árnyalatban. Ez egy egészen sötét lila spirál, ha nem akarok brutális fekete pillákat ezt használom. 
Ugye milyen kevés lépésből áll ez a smink? 


Nehezen sikerült csak fényképezni ezt a szemsminket, sajnos a képeken nem igazán látszik a Color Tattoo, bezzeg élőben :D.



Összességében nekem nagyon tetszik ez a smink, ráadásul az elkészítése tényleg csak 10 perc maximum (az arc elkészítésével együtt). A szemceruzát cserélgetni szoktam általában, bár mindig maradok az élénk színeknél, illetve a Color Tattoo-t szoktam még kihagyni, vagy épp ellenkezőleg, csak azt viszem fel. 

Nektek hogy tetszik?

Flóra

Megjegyzések

  1. Mint mindig most is elképesztően gyönyörűek a szempilláig, irigy is vagyok ezért :D Egyébként nagyon szép lett a smink, nemrégiben én is készítettem egy hasonló szisztémájút :D
    http://nikkiifashion.blogspot.hu/2014/05/vidam-tavaszi-smink.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm ^^
      jó időben teljesen oda vagyok a színes dolgokért :) a te sminked is nagyon vidámra sikeredett :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések