Fagyik körömre :)

Halihó!

Elnézést, hogy a szerdai bejegyzést kihagytam, de egy szerűen annyi tanulnivalóm volt, hogy az alvásra sem jutott elég időm. Ma pár cukiságot szeretnék megmutatni, amit nemrég a Dm-ben vettem.



Ezeket a fagyira hajazó lakkokat amikor megláttam egyszerűen képtelen voltam ott hagyni az üzletben. Annyira, de annyira halál cukik!! ^^ Szerintem a lányok nagy százalékát kilóra meg lehet venni a csomagolással. :D

Egyébként ettől a márkától vettem egy rúzst 290 forintért, gondoltam ennyi pénzért is megéri, még ha nem is lesz jó a minősége. Hát, nem érte meg, még annyiért sem. Úgyhogy ezeket a lakkokat gyakorlatilag tényleg csak a csomagolásukért vettem meg, mert a polcon akkor is jól mutatnának, ha használhatatlanok lennének.



Összesen 6 színben lehet hozzájuk jutni: rózsaszín, barack, sárga és az itt láthatóak. Nekem ez utóbbiak tetszettek a legjobban, de a többinek nagyon szép cukorka színe volt. Számot, nevet nem láttam az üvegen. Az ecset hagyományos kör keresztmetszetű, a kupak formája sem okozott különösebb gondot lakkozás közben. 

A lila és a zöld állaga sűrűbb, nagyon erősen pigmentáltak, ha valaki ügyesen keni fel őket, akkor akár egy rétegben is elegendő lehet. Én nem voltam túl ügyes, a képeken két réteget láthattok. A száradásuk lassú, félmattra száradnak ráadásul, gyors szárító fedőlakkot mindenképpen kell rájuk használni! 

A kéknek a leggyengébb a minősége. Kevésbé pigmentált, inkább jelly finishű a lakk. ebből is két réteget kentem fel, a száradási mintha egy hajszálnyival lassabb lenne, mint a másik kettőnek, viszont azoknál fényesebbre szárad. A körömvéget nem látszottak át élőben ennyire, mint itt a képeken, de muszáj volt a befényképezésüknél vakut használni, mert annyira borult idő volt :/. Harmadik réteget nem akartam felkenni, mert tipikusan az a fajta lakk, hogy ha 10 órát várok is a száradással, utána is simán bele tudok nyúlni.



Összességében nekem nagyon tetszenek a lakkok, bár a száradásuk szerintem kritikán aluli. De ennek ellenére is fogom őket használni szerintem, a színeik nagyon szép élénkek. A Dm-ben 400 forintért lehet hozzájuk jutni.

Nektek hogy tetszenek? Láttátok ezeket a lakkokat, esetleg vettetek belőlük?

Flóra

Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. pedig pont a kék volt az, amit egyből beraktam a kosaramba, mert annyira szép, igazi királykék színe van :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések