Iseult & Merlin

Halihó!

Ma két olyan lakkot szeretnék bemutatni, amiket kötelezővé tennék mindenkinek! Külön-külön is gyönyörűek, de nekem együtt lopták be magukat a szívembe. Csak rá kell néznem a körmeimre és máris megvan az instant-hercegnő érzés. Mindkét lakk A-England, szóval nem a legolcsóbbak, de esküszöm, minden egyes forintot megérnek! 

Minkét lakk április elején, az A-England akciók alkalmával szereztem be (illetve nővérem volt a leszállítójuk). Azóta az Iseult 5-ször, a Merlin 7-szer volt a körmeimen - ami baromi nagy teljesítmény még akkor is, ha nem rakjuk hozzá a tényt, hogy több, mint 270 lakkom van rajtuk kívül. Nem is húzom tovább az időt, jöjjenek a képek:




Mint a legtöbb lakkmániást, először én is a hologramos lakkokra mentem rá, de valahogy élőben nem tűntek annyira szépnek, hogy 3000 forintot kiadjak értük. Amikor megláttam, hogy lesz akció, rögtön elkezdtem színmintákat nézegetni, és ők, illetve még egy társuk lett végül a befutó.



Nem vagyok nagy rózsaszínes, de volt valami az Iseultban, ami megfogott. Egyszerűen annyira kifinomult, nőies, hercegnős, tündéri és még sorolhatnám. Egyedül a fedése, amivel nem vagyok teljesen megelégedve, három réteg látható a körmeimen, de még így is átsejlettek a körömvégeim. Általában ez zavarni szokott, de az Iseult esetében még ez sem tud igazán érdekelni :D. Magában a lakkban nagyon apró, fehér csillámocskák vannak - a csillám nem is olyan jó szó rá... kicsit olyan, mintha fehér por/pigment/ilyesmi lenne benne - egy szó, mint szár, nagyon szép, és különleges fényt ad neki :) (remélem azért érthető mire gondolok).



Önmagában is szép fényesre szárad, de a tartósság miatt raktam rá fedőlakkot. A száradási ideje gyors, három, esetleg négy rétegnél sem kell túl sokat várni a száradásnál.



A Merlinben a legjobban az tetszett meg, hogy nem az a klasszikus ezüst glitteres lakk, hanem a kis ezüst glitterek igazából olyanok, mintha kis szilánkok lennének - engem szilánkokra emlékeztetnek a legjobban ezek a kis cafatkák :). A fenti képen látszik a legjobban a glitterek alakja. A különleges alakjának köszönhetően ha ráesik a napfény hihetetlenül tud szikrázik. Az egyik, ha nem a legkülönlegesebb fedőlakk a gyűjteményemben. :D




2-3 rétegben is lehet használni, akkor már elegendő fedést nyújt, és a lemosása sem olyan vészes, mint a többi glitteres lakknak. Ha önmagában használjuk és fedőlakkot mindenképpen ajánlok rá.
Az alábbi képen pedig az a fehér csillámlás/fénylés egész jól kivehető :).



A Merlint legszívesebben így, átmenetesen szeretem felkenni, szerintem így a legszebb.




Nektek hogy tetszik? Van A-England lakkotok? Ha igen, melyik árnyalat?

Flóra

Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. igen :) mindkettő tipikusan az a lakk, ami felkenve sokkal szebb, mint az üvegben :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések