L'oréal - Lemon Shiver

Halihó!

Ma egy körömlakkot szeretnék megmutatni nektek. Még tavaly nyár elején jelent meg pár új lakk a L'oréal Paris kínálatában, közölük az egyik a Lemon Shiver volt. Az irizáló lakkokért oda vagyok, így amint megláttam egyből a kosaramba raktam. Picit tartottam tőle, mert jó minőségű sárga lakkot nehéz beszerezni tapasztalataim alapján, de benne nem igazán kellett csalódnom. :)



A L'oréal üvegeit én nagyon szeretem, az ecsete fantasztikus. :) A lakk állaga is nagyon jó, nem is túl folyós és nem is túl híg. A körmeimen 2 rétegben láthatjátok, így még átsejlenek a körömvégek, de most nem volt kedvem felkenni még egy harmadikat. Egyedül a fedése az ami nem a legjobb, de elég világos árnyalatról van szó, szóval a részemről ez megbocsátható. Az átlagosnál gyorsabban szárad, a képeken nincs rajta fedőlakk. A zöldes-kékes fénye nagyon szépen látszik felkenve is. Egy rétegben akár fedőlakknak is el tudnám képzelni (azt hiszem megvan a következő program ezzel a lakkal ;) ).



Hogy ne legyenek annyira egyhangúak a körmeim, a gyűrűsujjamat két lakkal díszítettem. Mindkettő irizáló (csak hogy minden harmonizáljon), az egyik egy régi Lovely-s lakk, mályva alapszínnel és kékes irizálással. A másik pedig egy régi Essence-es trendkiadás lakkja (a Holografics-é), halványlila színű lakk halványkék irizálással. Díszítő ecsettel kis vonalkákat húzogattam vele, Sammy-nél (The Nailasaurus) sokszor láttam ilyen manikűrt, de még soha nem készítettem ilyet. Nem is értem miért, hiszen pofon egyszerű és mutatós. :)



Nektek hogy tetszik ez a manikűr? Szoktatok sárga körömlakkot használni?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések