Lovely lakkok

Halihó!

Ma pár új, limitált Lovely-s lakkról hoztam nektek képet. Két St.Tropez lakkról és egy Iziba lakkról. Remélem akiknek tetszenek meg tudják még őket venni, eldugottabb Rossmann-okban biztos lehet még találni belőlük néhány üveggel :)


Kezdjük először az Ibiza lakkal. Ez az első neon színű lakkom. Otthon ért a meglepetés, hogy ráadásul még homok finish-ű is. A homok hatás nem érvényesül annyira, mint a Rio lakkoknál, nem annyira érdes a felülete. Három rétegben látható a körmeimen, illetve én még raktam rá egy réteg fedőlakkot is (ami szintén Lovely). A száradása homok lakkok képest nem olyan gyors, de az átlagosnál még így is gyorsabb. Nekem nagyon tetszett magamon, minden fényviszonyban csak úgy világítottak a körmeim. A lemosás kisebb problémát okozott, a szemcsék nagyon ragaszkodnak, de a homok lakkok már csak ilyenek :).


A St. Tropez lakkoknak nagyon szép a finish-e, bár én ezekre is raktam egy réteg fedőlakkot, hogy a száradást meggyorsítsam. A kékből és a zöldből is három réteg kellett az elfogadható fedéshez, bár még így is egy incifincit átsejlettek a körömvégek. Sajnos ezeknél a lakkoknál a száradási idő egyre több időt vett igénybe, pedig az első réteg villámgyorsan megszáradt, a harmadik réteg meg már nem igazán akart megszáradni. A tapintás tűrést egész hamar elérte, de a jobb kezemen sikerült néhol kicsit belemásznom a felületébe, ezért raktam rá fedőlakkot hogy legalább ne legyen reggelre párna nyomatos. Egyébként nekem fedőlakkal jobban tetszenek, mint önmagukban.


Ti vettetek ebből a trendkiadásból valamit? Hogy tetszenek ezek a lakkok?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések