Üresjárat #4

Halihó!

Megint összegyűlt egy újabb adag üres flakon. A sminkcuccok most soknak tűnhetnek, de sajnos a legtöbbjüket nem elhasználtam, hanem megromlottak. :/
Vágjuk is bele a rövid boncolgatásnak.

Csoportkép
Kivételesen a flakonok, üres csomagolások nagyobb része a sminktermék, azt hiszem ilyen a jövőben nem igazán fog előfordulni (legalábbis remélem, hogy a többi sminktermékem nem fog hirtelen megromlani, bár talán már nincsenek könnyen romlandó termékeim a szempillaspirálokon kívül - bár azokat úgyis időben elhasználom). Az Isana mandulás körömlakklemosóinak a flakonjait nem akartam külön lefényképezni, szerintem senkinek sem kell őket bemutatni. Annyit hozzátennék, hogy nem azért fogyott el ilyen sok, mert ezzel fürödtem, hanem mert az egyikben nagyon kevés volt, otthon is elfogyasztottam egyet. Illetve Veszprémben is kifogytam és vettem újat, amivel a pumpás lemosó flakonját feltöltöttem, a maradékot pedig hazahoztam, és a másik Isanás flakonba töltöttem. :) Ergó egy igazából nem is fogyott még el. 

Haj- és testápolás

Yves Rocher Tápláló mézes tusfürdő: Szülinapomra kaptam még április elején. Ahhoz képest, hogy csak otthon használtam, szerintem nagyon gyorsan elfogyott, ha maximum 9-10 alkalommal használtam, akkor sokat mondok. Nagyon érdekes illata van, engem valamilyen rumos sütire emlékeztet. összességében nincs rá panaszom, teszi a dolgát, nagyon jól habzik és nem szárít. Nem tudom mennyibe kerülhet, de a márkájából kiindulva nem lehet a legolcsóbb tusfürdő, és így, hogy nagyon hamar elfogy én nem igazán tudom ajánlani.
Balea "Carambola Lambada" tusfürdő csillaggyümölcs illattal: Múltkor vettem egyszerre három Balea-s tusfürdőt, nagyon megszerettem őket. Ennek kimondottan nyári illata van, azt nem tudom, hogy élőben a csillaggyümölcsnek ilyen illata van-e, mindenesetre nagyon finom gyümölcsös. Azt a kemény 280 forintot bőven megéri, ráadásul másfél hónapig elég volt a flakon tartalma. Mondjuk a végére picit  meguntam az illatát, ha 200 ml-es lenne a kiszerelés szerintem jobban kedvelném, de így is nagyon szuper termék.
Alverde korpásodás elleni sampon: Február közepe - vége fele vehettem ezt a sampont, mert valamiért elkezdett korpásodni a hajam. Nem használtam minden hajmosáshoz, de így is szépen tette a dolgát. Nem igazán szoktam krémmánián utánaolvasni termékeknek, de erre kíváncsi voltam mit mondanak...Ott szegénykét nagyon lehúzták, tény, hogy igen érdekes szaga van, és hogy fura az állaga, viszont korpásodás ellen tényleg használ. Az pedig, hogy egyáltalán nem habzik azt megcáfolom, mert nálam rendesen habzott - viszont én már másfél éve szilikonmentes sampont használok. Ez a szilikon mentesekhez képest a kevésbé habzó fajtából van, és ugye a szilikonmentes samponok első próbálkozásra hajlamosak nem habzani. Mindebből azt akartam csak kihozni, hogy aki nem szilikonmentes sampont használ, az nem hiszem, hogy szeretné ezt a sampont. Anya is próbálta, ő nem szerette. ő a zsírosodás ellen vette (mert elvileg azt is kezeli), de nem vált be neki. A dm-ben 800 forintért lehet egyébként hozzájutni.
Alverde nyírfa és zsálya hajbalzsam irritált és érzékeny fejbőrre: Egész jó kis balzsam, tipikus szappan illata van. Nem igazán vettem észre nagy változást a hajamon a használata közben, de nem is rontott rajta. Szintén Dm, szintén 800 forint.

Arcra való sminkek
Catrice camouflage krémkorrektor - 010 Ivory árnyalat: Mindenki hallott már róla, sőt, már majdnem mindenki ki is próbálta szerintem. Van több korrektorom is, gondoltam előbb azokat használom el, mielőtt ezt újraveszem...Egy hétig bírtam, majd rohantam a Rossmannba érte. :D 
Oriflame Perfect Fusion alapozó - Ivory árnyalat: Előtte főleg csak BB krémet használtam, mert nem voltam megelégedve az alapozóimmal (nem mintha olyan sok lenne). Sikerült elérnie, hogy megint elkezdjek alapozót használni. A fedését közepesnek mondanám, az állagát nagyon szeretem, könnyen kenhető, egy-két pumpálásnyi elég az egész arcra. A teljes ára 2500-2600 forint. Én ezt egy picit sokallom, bár ezt akár annak is be lehet tudni, hogy nem szeretek alapozóra sokat költeni. Nagyon nem. Akcióval viszont sokkal barátibb az ára :).

Szemhéjtusok, szempillaspirálok, liptint
Itt jön a megromlott szakasz...
Oriflame Very Me Click It Lip Stain - Raspberry: Gimiben sokat használtam, nagyon szerettem, az utóbbi 1-2 évben viszont háttérbe szorult. Sajnos már kivonták a forgalomból, pedig lehet vettem volna még belőle egyet. Szerencsére nem ment túl sok kárba.
Avon Color Trend csillámló szemhéjtus - Sparkling Silver: Őt se sokat használtam, néha kreatív sminkekhez, esetleg buliba, de hétköznapokra nem igazán. Ha jól emlékszem amikor rendeltem akkor rendes ezüst tust szerettem volna, erre kaptam egy ilyen csillámcsodát - nem mondhatni, hogy nagyon örültem neki. Amúgy felkenve egész mutatós volt.
Oriflame very me Watercolor Gloss szempillaspirálok - Ocean blue, Sea green: Na ezek a termékek elég nagy csalódások voltak. Elvileg meg kellett volna színezni a pillákat, de a zselés állag miatt ez nem igazán ment nekik. Kidobni nem szeretek sminkcuccokat, de nem fogom őket megsiratni, hogy megromlottak...
Essence Breaking Dawn par2 Csillámló szemhéjtusok - Alice had a vision again, Jacob's protection: Ezt a trendkiadást anno nagyon vártam, és még élőben is nagyon tetszettek, de amint otthon kipróbáltam őket, akkor ért a csalódás: zselés alapban rengetek csillám - ami felkenve mégsem látszik. Kár, hogy nem működtek, pedig nagyon szép színeik voltak....
Essence Fairytale csillámló szemhéjtus: Ez is elég régi, úgyhogy "érthető", hogy feldobta a talpát. Ezt is nagyon szerettem, nagyon jó kis termék volt. 
Manhattan Tartós szemhéjtus: Az összes közül ő a legújabb, kb. 2 éve vehettem akciósan a dm-ben. Hosszan tartónak hosszan tartó volt, olyan szinten, hogy akár 2 nap múlva is meglátszott a nyoma, a vízálló sminklemosó sem tudta nagyon lehozni. A színe az valami eszméletlenül szép, ilyen intenzív türkiz kékkel ritkán találkozik az ember lánya. Ha tehetném újravenném :)

Körömlakkok
Ők egy picit a csalás kategóriájába esnek, mert díszítéshez használtam el őket. Régebb óta megvannak, és eléggé háttérbe szorultak az utóbbi időben, illetve a minőségük az évek során picit romlott. Őket nagyon nem boncolgatnám, csak felsorolás szintjén említeném meg az árnyalatokat. Belőlük egyedül csak a Moyrát tudnám újravenni, de van elég fekete lakkom így is (amúgy őt csak ajánlani tudom, nagyon jó kis lakkocska). 
Essence colour&go - Wanna be your sunshine (ha jól emlékszem az árnyalat nevére - a kis matricát leszedtem róla, ajándékba kaptam, és nagyon nem szerettem...)
Essence Multi dimension - 76 Cool and the gang (régen imádtam - még érettségizni is ebben mentem)
Oriflame Pure Colour Floral (árnyalat neve nincs rajta - a színe meg hányás rózsaszín)
Oriflame Jazz Fusion  - Purple war (lilás korszakom egyik kedvence volt)
Moyra Nr. 35 

Ti próbáltátok már valamelyiket?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések