Ballerina Rose

Halihó!

Ma megint egy körömlakkos poszttal jöttem, egy újdonságot szeretnék megmutatni az Oriflame-től, ami a The ONE tartós körömlakkok közé tartozik. Összesen 15 árnyalat érhető el, alap színek találhatóak meg a kollekcióban - rózsaszínek, pinkek, pirosak, bordók. Személy szerint én egy kicsit sajnálom, hogy az Oriflame merészebb színeket nem forgalmaz, de érthető, hiszen kék körömlakkot nem mindenki kenne fel magára. 

A csomagolás nagyon jól sikerült szerintem, egyedüli problémám a tárolással akadt, ugyanis az üvegcse a kupakkal együtt 9 centi plusz néhány milliméter magas, így az én tárolós szekrénykéimbe állítva nem fér be. A kupakot jó kézbe fogni, könnyen lehet vele lakkozni, az ecsete pedig fantasztikus, lekerekített és lapos, legjobban a Miss Sporty-s lakkok ecsetéhez hasonlít, csak annál talán egy hajszállal keskenyebb és egy hajszállal hosszabbak a szálai. 



A lakk állaga se nem híg, se nem sűrű, szerintem pont megfelelő. Az ecset hajlamos több lakkot felvenni, erre érdemes odafigyelni, hogy ne áztassuk el a körömágybőrünket.

A képek nem szín hűek, a napfényben sokkal világosabbnak mutatta a lakkot, mint amilyen valójában, árnyékban már közelít a színe az igazihoz, bár a fényképezőgépem a neonos beütést nem tudta elkapni. Felkenve leheletnyit sötétebb, mint az üvegben, illetve felkenve jön ki a neonos színe, igazi neon pasztell árnyalat. 

Két réteget kentem fel, fedőlakkot nem használtam, magától is szép fényesre száradt. Halvány szín lévén nem hittem, hogy elég lesz két réteg (pláne, hogy mostanában a sötétebb színekből se szokott elég lenni -.- ), de szerencsére tévedtem. Az üvegben látható néhány apró fehéres csillám, de ezek felkenve nem látszanak, ami nálam nem is baj, mert a katalógus képei alapján nem is számítottam a csillámokra.



Összességében nagyon meg vagyok elégedve ezzel a lakkal, és mindenképpen fogok még más árnyalatot is rendelni. Igazából nem ez volt a kiszemelt színem, hanem a Rose Diamond árnyalat, de az nem volt készleten, illetve még a másik két szín sem ami igazán tetszett, úgyhogy kb. negyedszerre sikerült ezekből a lakkokból rendelnem és ez az árnyalat lett a befutó, de nem bántam meg. Mostanában úgyis rá vagyok kattanva a halvány rózsaszín lakkokra. :)

Nektek hogy tetszik? Próbáltátok már ezeket a lakkokat?

Flóra

Megjegyzések

  1. gyönyörűű színe van *-* imádom ezeket a barackos rózsaszínes árnyalatokat az év minden szakában :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam egyenlőre csak nyári szín, de majd kiderül mennyit fogom télen hordani :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések