Lovely - nude make up kit

Halihó!

Mára egy újdonsággal készültem, méghozzá a Lovely új szemhéjpúder palettájával. Legalábbis szerintem új, ugyanis 2-3 hete még egyáltalán nem láttam a displayeken. Mindössze 900 forintért lehet hozzájutni, 12 színt tartalmaz. Ennyi pénzért nem várok kiemelkedő minőséget, "egy próbát megér" alapon hoztam el. Ránézésre nekem az Urban Decay Naked palettái jutott róla eszembe, interneten utánanézve a Naked 2 palettára hasonlít a legjobban (mondhatni koppintották). Nézzük hogyan is teljesít. :)

Kicsit fura szögben sikerült lefényképezni, sajna a szobámban reggel 10 után homály uralkodik és vakuzni mindenképpen kellett...csak így nem tükröződött a paletta
Pár szó a csomagolásról. Műanyag, nagyon olcsó műanyag. Ha kézbe veszem olyan érzésem van, mintha össze tudnám roppantani, táskába én nem igazán tenném. Ennek ellenére biztosan záródik. Jár hozzá egy kétvégű applikátor is, kicsit tömörebb, gumisabb mint amikkel eddig találkoztam. A palettával készítettem már sminket is, amihez ezt és egy Catrice applikátort használtam, nem is olyan rossz, mint amire számítottam. Bár a jövőben kétlem, hogy túl sokat fogom használni.



Mint már említettem, 12 színt tartalmaz a paletta, ebből 4 matt árnyalat, a maradék 8 pedig szaténfényű (vagy metál fényű - annyira nem vagyok otthon ebben a témában). A matt árnyalatok rosszabbul teljesítenek, mint a többiek, de hasonló árkategóriájú szemhéjpúdereknél én többre nem is igazán számítottam. A mintákat a Catrice szemhéjalapjára kentem, a fényes árnyalatoknál átlagosan 2 húzással, a matt árnyalatoknál 3-4 húzással. Az árnyalatoknak nincs neve, úgyhogy beszámoztam őket.


Első négyes
1: Matt sárgás tónusú tört fehér. Elég kemény, pigmentáltsága nem túl kiemelkedő. A minta 4 húzással készült, ha jól emlékszem - még így sem látszik gyakorlatilag semmi sem (mellette szól, hogy a karom elég hófehérke...). Szemöldökcsontra és satírozni szerintem jó, szerencsére nem porol.
2: Szaténfényű halvány barna, kicsit rózsaszínes árnyalatú. Puha a festék, nem porol, a minta 2 húzással készült. Közepesen pigmentált. Nagyon jól kihasználható szín.
3: Matt tört fehér (talán egy picit rózsaszínes). Kemény, nem porol, nem túl pigmentált. Satírozáshoz és szemöldökcsontra jól használható.
4: Szaténfényű vörösbarna. A minta egy, maximum két húzással készült. Jól pigmentált, puha a festék és nem porol. 


Második négyes
5: Eléggé meghatározhatatlan színű szemhéjpúder, matt mályvás-rózsaszínes-lilás-barnás színű. Sajnos a mintán ez annyira nem látszik rajta. Matt szín lévén ő sem túl pigmentált, a minta 3 vagy 4 húzással készült. Satírozáshoz én annyira nem tudom elképzelni, teljes szemhéjon nem túl látványos, visszafogottabb sminkekhez viszont jól alap lehet.
6: Szaténfényű csoki barna arany csillámokkal. Jól pigmentált, felkenve a csillámok nem látszanak annyira, de nem is tűnnek el teljesen. Puha a festék és nem porol.
7: Szaténfényű világos szürkésbarna szemhéjpúder. Jól pigmentált, a minta 2 húzással készült. Nem porol, mint a többi szaténfényű testvérénél, itt is puha a festék.
8: Szaténfényű világos grafit szürke szín. Mint az előzőek, ez is jól pigmentált, nem porol, puha a festék, a minta 2 húzással készült.

Harmadik négyes
9: Szaténfényű világos szürke/ezüst szín. Jól pigmentált, a minta 2 húzással készült, belső szemzugba tökéletes. Nem porol, puha a festék.
10: Szaténfényű aranybarna ezüst csillámokkal. Szintén jól pigmentált, 2 húzással készült a minta. A csillámok felkenve is látszanak, bár a fenti képen nem igazán sikerült lencsevégre kapnom őket. Nem porol, szintén puha az állaga.
11: Szaténfényű, nehezebben meghatározható színű, talán a bordós barna illene rá a legjobban. Jól pigmentált, puha a festék, eddig a mélyítővonalba használtam. A minta két húzással készült, nem porol.
12: Matt fekete ezüst csillámokkal. Nem túl pigmentált, de a világos színeknél jobban teljesít, a minta 2 vagy 3 húzással készült. Felkenve az ezüst csillámok itt látszanak a legkevésbé, eddig csak a mélyítővonalba használtam. Nem porol, nem olyan kemény, mint a többi matt árnyalat a palettában.

Összességében én meg vagyok elégedve ezzel a palettával. Azt még megemlíteném, hogy az egész paletta 13 g szemhéjpúdert tartalmaz, egy szín 1,2*3,6 cm-es pan-ben foglal helyet. Jól kihasználható paletta, nappali és esti sminkeket is lehet vele készíteni, ráadásul az ára nagyon kedvező. Őszintén szólva én ennél sokkal gyengébb minőségre számítottam, kellemesen csalódtam benne. Amióta megvettem (kemény 3 napja :D), csak ezt használtam. 
Aki jól kihasználható palettát keres, annak bátran ajánlom! :)

Ti már találkoztatok ezzel a Lovely palettával?

Flóra 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések