Lovely Super fast dry fedőlakk

Halihó!

Ma ismét egy Lovely terméket szeretnék nektek bemutatni. Véletlenül jött ki így a lépés, hogy újra a Lovely kínálatából mutatok be valamit. Ezt a fedőlakkot már említettem a nemrég megjelent Lovely-s trendkiadás lakkjainak bemutatásakor itt. Első próbálkozáskor egészen meg voltam vele elégedve, többszöri használat után azt kell, hogy mondjam, nagyon nem vagyok vele megelégedve. Lássuk is, hogy miért.



Pár szót érdemel a csomagolás, megjelenés is. Az üveg szerintem kimondottan cuki, aranyos. És ezt a gagyin felragasztott, nem megfelelő méretű matricával teljesen elrontották (erre a márkára sajnos jellemző a hanyagul felragasztott matricák...). Ezt azért ellensúlyozza, hogy a matricán magyarul is megtaláljuk az információkat a termékről, mire jó, hogyan ajánlott használni, s a többi. A kupakjával nem a legkényelmesebb lakkozni, fura a fogása, nagyon fogni sincs mit. Az ecset elég sok lakkot felvesz, érdemes előtte lehúzni a felesleget. A száradási ideje állítólag 30-55 másodperc. Sajnos ez sem igazán igaz, három réteg lakk felett jóval lassabban szárad meg teljesen, a felülete hamar tapintás-biztos lesz.



A lakk legnagyobb problémája, hogy opálos lesz a végeredmény. "Azonnal felfrissíti a bemattult színeket" - ezt az ígéretét sem tudja sajnos betartani, eddig csak a mutatott Lovely lakkokon nem vettem észre változást, de rajtuk más fedőlakkot még nem próbáltam, így összehasonlítási alapom sincs. A csillogós, metál fényű színeken a legrosszabb, de a krém finish-ű lakkokat sem kíméli. :/




Sajnos azt kell, hogy mondjam, mint fedőlakk, ez a Lovely darab nálam megbukott. Biztos el fogom használni valamire, de fedőlakknak semmiképp sem. A Rossmann-ban lehet 500 forintért megvenni, de én senkinek sem tudom ajánlani.

Ti már próbáltátok, mi volt a tapasztalatok vele? Mi a kedvenc fedőlakkotok?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések