Tengerparti homok

Halihó!

Ma megint egy régebbi manikűrrel készültem, ezt is nyaraláskor viseltem. Ez a manikűr abból a szempontból érdekes, hogy 4 napig volt a körmeimen (és hibátlanul bírta a gyűrődést). Egyszerűen imádtam, és azóta többször is viseltem ezt a kombót a körmeimen. Mindegyik lakk homok lakk, ennek köszönhetően a nyári napsütésben csak úgy szikráztak a körmeim (amit sajna a képek nem akarnak igazán visszaadni). Mellékesen ezek a kedvenc homoklakkjaim is: az Anny After Dinner Show-ja, az IsaDora Sky Crush és Diamond Crush lakkja, és ezekre kentem még egy réteg IsaDora Mother of Pearl-t is, ami az egyik kedvenc fedőlakkom az apró kéken és lilán fénylő csillámaival. 
Ez a manikűrt számomra igazi eyecandy :). Remélem nektek is elnyeri a tetszéseteket. :)







Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések