Oriflame körömkondicionáló vaj

Halihó!

Körömápolással kapcsolatban eddig még csak egy bejegyzés született, mégpedig az általam használt alap- és fedőlakkokról, ahol főleg az eddig próbált körömerősítőkről írtam (bejegyzés itt). A mai alanyunkat nagyon megszerettem, pedig sokáig fölöslegesnek, illetve elképzelhetetlennek tartottam, hogy én ilyen bármikor is használni fogok. Aztán egyre jobban bemászott a gondolataim közé, hogy azért mégis csak ki kéne próbálni ezt a körömápoló vajat (el se tudtam képzelni, hogy miért hívnak egy kencét vajnak...). Aztán megérkezett, én pedig egyenesen beleszerettem. 


A csomagolás összesen 1,6 gramm terméket tartalmaz, ami nem egy eget rengetően nagy mennyiség, de nálam sokáig kitart. Általában nyáron szokott előtérbe kerülni, ilyenkor hamarabb, és könnyebben kiszárad a körömágybőröm. A kiszerelése olyan, mint egy kitekerős, csavaros korrektor (bár a képek alapján erre rá lehet jönni), egyedüli hátránya, hogy a kis műanyag tartó, amiben rögzítik elég mély, így sok termék marad benne, annak ellenére is, ha teljesen ki van tekerve. Én ezt a problémát úgy szoktam megoldani, hogy egy régi, nem igazán használatos sminkes ecsettel kenegetem fel a maradékot a bőrömre, így az egészet el lehet használni. 



A hatásával meg vagyok elégedve, elég pár alkalommal használnom, és teljes mértékben helyrehozza a körömágyamat. Használni pedig élvezet, mert annyira finom gyümölcsös illata van. Nem egyszer, és nem kétszer fordult elő, hogy csak azért kentem be vele magamat, hogy a körmeim gyümölcsös illatúak legyenek, ráadásul elég tartós is ez az illat. Felkenve az állaga kicsit olajos, szárazabb bőr esetén szerintem hamar felszívódik, egyébként pedig nem túl gyorsan, de nem is vészes lassan (bár az alverde körömápoló krémjéhez képest még így is villámgyorsan). Egyszerre nem is kell sok terméket használni belőle. Teljes áron 1500 forintot kóstál, én meg szoktam várni, hogy akciós legyen, úgy 7-900 forint környékén lehet beszerezni.

Ti próbáltátok már ezt a terméket? Milyen körömápolási termékeket szoktatok használni?

Ja, és ha valakit érdekel az Anny After Dinner Showja van a körmeimen, egyik legszebb lakkom valaha. Pár héttel ezelőtt pedig láttam a douglas-ban teljes kiszerelésben is, úgyhogy aki lemaradt róla, az most be tudja szerezni. :)

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések