Franken #1

Halihó!

Ma egy olyan bejegyzéssel készültem nektek, ahogy egy saját gyártmányú, franken lakkot mutatok be. 

Még régebben, olyan fél vagy egy éve készítettem ennek a lakknak az alapját. Egy halványkék apró csillámos lakkot képzeljetek el. Aztán a napokban pakolgattam a lakkjaimat, ez is a kezeim közé került, és gondoltam egyet, átköltöztettem egy új üvegbe (a régit nem szívleltem túlságosan). Az új lakhely egy essence-es üveg volt, amiből nem mostam ki a maradék lakkot, de gondoltam semmi gond, maximum egy picit sötétebb lesz a lakk...Ja picit, konkrétan egy facebook-kék kaliberű kéket képzeljetek el (annál azért élénkebb, nem az a fáradt kék, mint a facebook-é). 

Őszintén szólva nagyon meglepődtem, hogy ennyire megváltozott a lakk színe, főleg mert végül sötétebb lett a végeredmény, mint az a megboldogult Essence lakk (multi dimension 76 cool and the gang árnyalat). 

Az újonnan "készített" lakk finishét tekintve szaténnak mondanám, ehhez hűen félmattra szárad, fedőlakkal pedig nagyon szép fénye lesz. 2 rétegben fed és elég gyorsan szárad, a Blue Hell nevet adtam neki. :) Csak egy vakus képpel szolgáltathatok, amit este csináltam.



Nektek hogy tetszik a lakk, illetve a névválasztás? Szoktatok otthon franken lakkokat készíteni?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések