Hétköznapi szemsmink egy kis csavarral

Halihó!

Ma egy rövidke sminkes bejegyzéssel készültem. Egy könnyen és gyorsan elkészíthető, hétköznapi sminket készítettem egy kis csavarral, mint ahogyan a címben is szerepel. 

Az arcomról most nem készítettem képet, csak a szememről, de az arcomon csak a szokásos alapozó-korrektor-pirosító-púder négyes van, nem nagy kunszt elkészíteni. 
Vakus képekkel tudok szolgálni, a smink ennél kicsit erőteljesebb volt, sajnos a halványabb szemhéjpúder alig látszik, pedig ott van...

A szemem elkészítéséhez először az Oriflame sminkalapját használtam a szemem teljes területén, majd az Oriflame Pure Colour szemhéjárnyaló palettáját (a Nude&Grey nevűt). Ebben a palettában nyolc szín található, mindegyik hideg tónusú, és a paletta nevéből rá lehet jönni, hogy természetes árnyalatok kaptak benne helyet. Mind nappali, mind esti sminkek elkészítésére alkalmas, és amit a legjobban szeretek benne, hogy nagyon apró egy palettához képest - belefér a tenyerembe. Ebből következik, hogy nem tartalmaz sok festéket, a paletta összesen 4,8 g szemhéjpúdert tartalmaz, ergo egy-egy szín csak 0,6 g-os. Egyáltalán nem nagy mennyiség, viszont ami mellette szól, hogy abszolút elhasználható mennyiséget tartalmaz. (Ezen kívül egyébként van még két másik színkombinációjú paletta is, azok is megvannak nekem, viszont itt jön a rossz hír: most fogják őket kivonni a forgalomból - azért remélem nem véglegesen, hanem csak megújítják őket.)


Visszatérve a sminkhez: a mozgó szemhéjamon egy halvány rózsaszínes pezsgő árnyalatot vittem fel, a külső v-be egy lilás taupe színt, a mélyítővonalba pedig grafit szürkét. A színek elsatírozásához az essence satírozó ecsetét használtam, ami talán túl jól satíroz, még ki kell tapasztalnom, most eléggé leszedte a sötétebb színeket. A szemöldökcsontomra a Catrice Sanghai paletta matt fehér színe került (Yu Garden), a szemöldökömet pedig ugyanennek a palettának a Nanjing Road színével erősítettem meg, majd az Oridlame Giordani Gold szemöldökzseléjével fixáltam. Az alsó pillasorra két Avon szemceruzát használtam, a lila a Purple Punch, a kék pedig a Cobalt Cool, mindkettőről írtam már bejegyzést (itt és itt olvashatjátok el őket), mindegyiket egy ferde ecsettel kicsit elmaszatoltam, hogy ne legyenek éles vonalak a sminkben. 


Az alsó pillákra az Essence lila színű, Colour Flash szempillaspirálja került - most vettem az Essence leárazásokon. Nagyon meglepődtem, hogy kivonják a forgalomból, szerintem ez volt az egyik legkülönlegesebb szín, az összes közül. Ezt akartam a legjobban, örülök, hogy 350 forintért tudtam hozzájutni - és hogy miért nem vettem meg előbb? Mert volt egy nagyon nagy csalódásom az essence-es szempillaspirálokkal, és hiába nem kerülnek sokba, még ennyit sem akartam kockáztatni...
A felső pillákra a Maybelline the Colossal Volum' Express Smoky Eye spirálja került (alias: nagy duci sárga feketébb verziója). Amúgy csak én vagyok az egyetlen, aki ezektől az őrült hosszú nevektől agybajt kap?


Tetszett a smink? Hétköznap szoktatok színes szempillaspirált használni?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések