Honeydew Dazzle

Halihó!

Ma egy újabb manikűrös poszttal jöttem. Alapnak az egyik kedvenc lakkomat használtam, ez pedig nem más, mint az Avon Honeydew Dazzle nevezetű lakkja. Egy éve van meg ez a lakk, igaz, ennyi idő alatt nem használtam nagyon sokszor, de amikor felkenem mindig a körmeimet bámulom.


Halvány pasztell zöld alapban vannak apró, zölden csillogó csillámok, szerintem igazán különleges szín. Felkenve a csillámok nem érvényesülnek annyira, mint az üvegben, de én ezt nem bánom, szerintem így is nagyon szép (utolsó képen látszik jól ez a különbség). Az, ami miatt nem szoktam olyan sűrűn elővenni ezt a körömlakkot, az az, hogy négy rétegben fed. Ennek ellenére gyorsan szárad még a negyedik réteg után is (de azért valljuk be, négy réteg felkenése elég sok idő, még ha gyorsan is szárad a lakk). Vékony rétegekben lehet vele lakkozni, az állaga viszonylag folyós - ennek ellenére ez az egyik olyan lakkom, amivel alig szoktam összekenni a körmeim körüli bőrt. :)


Díszítéshez az Essence effect nails csillámát használtam, a 04-es glitters made in prc nevezetűt (kizárásos alapon ez a neve, bár szerintem kicsit fura - ha tévednék, akkor javítsatok ki). Közepes fekete, kisebb ezüst, és apró fekete csillámokból áll ez a csillámkeverék. A körmeimre legyező ecset segítségével vittem fel az utolsó, negyedik réteg lakk után, ujjanként haladtam: egy ujj + egy réteg lakk + 10 perc csillámokkal teli szenvedés. A csillámból egy papír lapra keveset öntöttem ki, majd az ecsettel "belelapátoltam" és az ecseten lévő mennyiséget szórtam/szitáltam a körmömre, úgy, hogy kialakuljon az átmenet. Természetesen a művelet közben az íróasztalom fele csillámokban úszott, viszont a tégelyből nem akartam közvetlenül a körmeimre önteni a csillámokat, mert akkor nem sikerült volt ilyen szépen az átmenet. 


Amikor végeztem a csillám felvitelével vártam pár percet, majd az ecset segítségével lesepregettem a felesleges csillámot a körmeimről. Ezután került rá egy vastagabb réteg fedőlakk.


A gyűrűs ujjamra Claire's-es szegecseket használtam. Ezeket karácsony környékén vettem egy Claire's outletben az ára 700 forint környékén volt, a boltokban ennél pár száz forinttal drágábban lehet hozzájutni. 12 féle díszítőelemet tartalmaz, minden színből (arany, ezüst, fekete) van 4 típusú - szerintem nagyon kihasználható darab. Ezeket is az utolsó, kicsit vastagabb réteg lakkba nyomogattam be rózsafapálca segítségével, majd két réteg fedőlakkal fixáltam. Sajna a szegecsek között kicsit felbuborékosodott a fedőlakk, de szerencsére ez csak nagyon közelről nem látszott.


Összességében nekem ez a manikűr nagyon tetszett, főleg az, hogy ennyire kontrasztos lett a végeredmény. A színválasztást jól eltaláltam szerintem, nem zárom ki, hogy a jövőben el fogom készíteni még egyszer ezt a manikűrt. Egyébként magamhoz képest elég sokáig, három napig volt a körmeimen. :)

Nektek hogy tetszik?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések