Suki x Midnight Green

Halihó!

Ígérem a következő bejegyzés már nem körmös poszt lesz, de ezt a manikűrt minél előbb meg akartam mutatni nektek. Három napig volt a körmeimen ez a kreáció, mint tudjátok nálam ez elég soknak számít. Sok mindent nem szeretnék írni erről a manikűrről, viszont sok képpel készültem (egyszerűen nem tudtam minimalizálni a számukat).

A recept: 
  • alaplakk (bár azt hiszem ez egyértelmű) 
  • 2 réteg Avon Mindnight Green (ügyesen kenve akár egy! réteg is elég)
  • MoYou London Suki 07-as nyomdalemez (kép itt)
  • Barry M Silver Foil 
  • fedőlakk (esetemben Essence btgn)
A képek különböző fényviszonyokban készültek: erős napsütés, kevésbé erős napsütés, árnyék, vaku. A középső ujjamon pedig felfedezhető egy nagyon csinos vattapamacs-szösz, sajna a képek készítésekor nem vettem észre... A nyomdázáshoz pedig annyit fűznék hozzám, hogy tudom, hogy nem lett tökéletes, ráadásul a gyűrűs ujjamra sikerült fordítva felvinnem a mintát (-.-), de nekem ennek ellenére is nagyon tetszik. :)














Nektek hogy tetszik?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések