Üresjárat #6

Halihó!

Ma egy újabb üresjárattal készültem. Az előző nem is olyan rég, pár nappal több mint egy hónapja volt, ilyen rövid idő alatt pedig nagyon sok kozmetikumot/dekorkozmetikumot sikerült elhasználnom. Megint lesz egy kis "csalás", ugyanis találtam olyan sminktermékeket is, amik ugyan nem fogytak ki, viszont használhatatlan állapotban vannak, így ezeket is száműztem a készletemből. Sikerült teljesen elhasználnom egy színes körömlakkot is (végre nem csak fedőlakkot ^^). Összesen 32 üres flakon/üveg/csomagolás gyűlt össze, ezzel megdöntöttem a saját rekordomat. :D :P

Csoportkép
Itt látható az összes termék, vágjunk is bele! Próbálok majd nem regényt írni egy-egy termékről. :)

Testápolás
Oriflame Swedish Spa iszapos testradír: Anno hirtelen felindulásból rendeltem, reménykedtem benne, hogy nem apró és kevés szemcsés testradírt tartalmaz a flakon. Hát, az én ízlésemhez képest még mindig apró szemcsék voltak benne, és nem is a legtöbb, de használható volt legalább, bár így sem éreztem azt, hogy milyen jól radíroz. Az állaga elég sűrű, ez a végén problémát is okozott: nagyon sok krém felragadt a flakon oldalára. Mire elhasználtam, addigra már háromszor hígítottam rajta vízzel. Nem mondom azt, hogy rossz testradír, mert szerintem sokak kedvence lehet, de nekem kevés a radírozó hatása.
Balea Napozás utáni tusfürdő: IMÁDOM!!! Amúgy meg nagyon jó az illata, jól habzik, nem szárít, ja és nagyon-nagyon-nagyon jó az illata! Terveim közt szerepel, hogy felvásárlom a dm összes ilyen tusfürdőjét.
Oriflame Discover Párizs tusfürdő: Kellemes az illata, jól habzik, nem szárítja a bőrt. 
Oriflame Discover Bali tusfürdő: Ugyanazt tudom elmondani róla, mint az előzőről, annyi a különbség, hogy ennek nyáriasabb az illata.
Oriflame Feet Up Frissítő lábradír málnával: Hát ez a cucc szörnyű. Gejl édes, mű málna illatú, átlátszó pink színű zselé 3 darab "radírozó" szemcsével. Az illata mondhatni hányingerkeltően édes, és ezen kívül semmilyen hatása nincsen. Egyedüli pozitívuma (de az is csak önjelölt Barbi babáknál), hogy pink színű lesz tőle a víz. 
Garnier Mineral Action Control 48 órás izzadásgátló dezodor: Nagyon sokáig Garnier dezodorokat használtam, de az utóbbi egy évben nem voltam megelégedve a hatásukkal, ezért lecseréltem őket. Sajna ez lassabban ment, mint terveztem, ezek a krémes dezodorok nagyon lassan tudnak elfogyni. 

Hajápolás
Alverde hajbalzsam szőlő-avokádó: Már nem először szerepel a blogon ez a balzsam, nem hiába.  Az összes alverdés balzsamot kipróbáltam, nekem ez vált be a legjobban. Nyáron nem igazán használtam, mert nem volt kedvem túl sok vackot kenni a hajamra, illetve a nagy melegben picit gyorsabban is zsírosodott a hajam, ha használtam, viszont így meg valamennyire kiszáradt a hajam. Az elmúlt egy-két hétben újra használom, úgyhogy a kiszáradt hajvégektől is elbúcsúztam. :)
Alverde dúsító sampon olíva és henna: Nem rossz, tényleg dúsít valamennyire, de nekem már túlságosan is habzik ez a sampon, illetve a korpa ellen nem használ, úgyhogy nem őt veszem meg következőnek.
Alverde családi sampon alma és papaya illattal: Jó múltkor nem volt kedvem kis kiszerelésű sampont venni, ez pedig azoknál 100-200 forinttal drágább, sokkal gazdaságosabb. Elég jól tisztít, de azt kel, hogy mondjam, nekem ez a sampon is túlságosan habzik. Nem tudom, hogy a papayának milyen illata van, de elképzeléseim szerint nem olyan, mint ennek a samponnak, illetve az almához sincs túl sok köze. Talán a legjobban a friss, növényes illattal tudnám jellemezni. Nem lesz a kedvencem, de egynek elmegy.
Alverde korpásodás elleni sampon: Kedvenc samponom. Tény, hogy az illata és az állaga igen érdekes (bár én már megszoktam), viszont tényleg használ. Ráadásul nem habzik annyira, mint a többi sampon. 
Alverde hajvégápoló fluid: Ez a termék sem most van a blogon először, sok újat nem tudok mondani róla, még mindig lassan fogy és még mindig imádom. :)
Oriflame Hair X korpásodás elleni kezelés: Utóbbi időben az alverdés samponnal együtt kombinálva használtam, a kettő együtt nagyon hatásos volt. Pont ma érkezett meg belőle az utánpótlás. A használatához csak annyit fűznék hozzá, hogy tényleg ki kell öblíteni a hajból, mert amúgy gyorsabban zsírosodik tőle a haj. Én olyan 5-10-15 percig szoktam a hajamon hagyni, ezalatt felrakok egy arcmaszkot vagy arckrémezek, aztán kiöblítem. A kiszerelése egyébként csőrös, így könnyen a hajtövekhez lehet juttatni a folyadékot. Használata után felfrissültnek érzem a fejbőröm.

Arcápolás
Oriflame Optimals Mattító arctonik: Elég sokáig tartott, amíg ezt a tonikot elhasználtam, azóta meg is újították ezt a terméket. Mattítani jól mattított, de valamiért nem lopta be magát a szívembe - talán ezért használtam ennyi ideig. Nem tudok rá rosszat mondani, mert nem irritálta a bőrömet, nem lettem tőle pattanásos, de valamiért nem hagyott bennem mély nyomot ez az arctonik.
Ebelin Nedves kozmetikai kendő aloe verával: Az eddig próbált nedves törlőkendők közül (eddigiek mind ebelinesek) ezeket szeretem a legjobban. A kendő mérete kisebb, mint a többié, a csomagolás ugyanúgy 25 kendőt tartalmaz, viszont ezek csak 350 forintba kerülnek, ha jól emlékszem. Az illata friss, eléggé nedvesek is a kendők szerintem, és szépen tisztítanak, használatuk után felfrissült a bőröm. Nagyon megszerettem, a közeljövőben nem hiszem, hogy másfajtát is kipróbálnék. Csak ajánlani tudom! :)
Himalaya Herbals Nim arcpakolás normál és zsíros bőrre: Sok bloggerínánál lehetett olvasni erről az arcpakolásról, én is egy ilyen bejegyzés hatására próbáltam ki. Ha elfogy a jelenlegi arcmaszkom, akkor megyek is venni belőle még egyet. Nagyon-nagyon megszerettem ezt a terméket, használata után pihe-puha bársonyos lett a bőröm, és még a mitesszereken/pattanásokon is segített (bár a kozmetikust nem váltja ki). Ezt is csak ajánlani tudom. :)

Kéz- és körömápolás
Perfect Nails körömlakkhígító: Nemrég rendezgettem a lakkjaimat, akkor fogyott ki mindkét flakon, igaz, egyikben sem volt már túl sok. Teszik a dolgukat, hígítás után én eddig még nem vettem észre minőségi változást a lakkokban, pedig nem most használom ezeket a lakkhígítókat először. 
Isana mandulás körömlakklemosó: Legjobb körömlakklemosó eddigi pályafutásom alatt, de ezt már régebben is említettem.
Oriflame Beauty körömágybőr-eltávolító zselé: Nem része a körömápolási rutinomnak a körömágybőr-eltávolító termékek használata, pontosabban próbálom a használatukat rendszeressé tenni, de eddig még nem jött össze. Szóval ezt a darabot is már elég rég óta nyúzom, de nem azért, mert nem hatásos, hanem az előbb említett ok miatt. Jó kis darab, használ, és még az illata is egész kellemes - friss, nekem az uborka illatára hasonlít a legjobban.
Anaconda Szilikonmentes kézkrém: Na, ez még egy katasztrofális termék. Igaz, hogy nincs benne szilikon, de cserébe olyan ragacsos, viaszos érzetet és réteget hagy maga után, hogy azonnal kézmosási kényszerem volt a használatát követően. A végén lábkrémként bírtam csak elhasználni. Nem drága kézkrém, és tudtommal magyar termék, de senkinek nem tudom ajánlani.

Körömlakkok
Essence Colour & Go 135 i'm bluetiful: Egyik kedvenc lakkom volt, mint látható elég sokat el is használtam belőle. Aztán elkezdett sötétedni, majd kb. teljesen beszürkült a lakk, olyan színe volt, mint az üveg alján - szóval kénytelen voltam megválni tőle.
Essence Colour & Go 136 love's recipe: Ezt a lakkot is szerettem, szerintem nagyon különleges a színe. Viszont elkövettem azt a hibát, hogy raktam bele bogyót, amivel fel tudom rázni - nem olyan golyócskát, mint ami a lakkokhoz szokott járni, hanem egy gyöngyöt, aminek hatására - mint látható - bekékült a lakk (ilyen gyöngyöt pakoltam már más lakkba, ott nem fordult elő ez a probléma). Rakosgattam ezt a lakkot már jobb-balra, hogy hátha fogom még használni, de most jött el az ideje, hogy megváljak tőle. Valljuk be, elég undin néz ki...
Essence Better than gel nails fedőlakk: Eddigi kedvencem. Ha valakinek van jó tippje, hogy milyen fedőlakkot érdemes kipróbálni, akkor ne tartsa magában (Seche Vite-en kívül).
L'Oréal Paris Color Riche 807 Majestic Green: Ez a lakk már szerepelt a blogon (itt), nemsokára pótolni fogom. :)
Lovely Super fast dry fedőlakk: Erről a lakkról is volt már bejegyzés itt a blogon, azóta se változott róla a véleményem, sőt, csak rosszabb lett. Főleg franken, olcsóbb kategóriás lakkok és topperek hígítására használtam el. Ezt se tudom ajánlani.

Szemhéjárnyalók
Essence Stay All Day Hosszantartó szemhéjfesték 07 Jim-me Blue és 08 The Magic Must Go On: Sajnos ezek a krémes szemfestékek beszáradtak, nem igazán tudtam őket használni. Még akciósan vettem őket, talán egy éve, de akkor is elég keménynek gondoltam őket. Kár értük, mert nagyon szép színűk van.
A maradék négy szemhéjpúdert nem nevezném meg külön-külön, nagy részüknek már a neve sincs meg. Mindegyikre igaz, hogy összetörtek, ezért próbáltam rajtuk javítani - akkor még nem ismertem az alkoholos technikát, ezért jobb híján primerrel kevertem őket. Így sokkal krémesebb állagot kaptam, de végül mégsem használtam őket túl sokszor, meg azóta nagyon sok szépség került  a birtokomba. A szürkésbarna egyébként az egyik kedvenc szemhéjpúderem volt, nagyon sajnáltam, amikor összetörtem. 

A végére is értünk a listának, a következő alkalomig nem akarok ennyi mindent összegyűjteni, de majd kiderül, hogy sikerül. Próbáltátok már valamelyik terméket? És mi volt róla a véleményetek?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések