White Splatter

Halihó!

Ma három új körömlakkot szeretnék nektek bemutatni, amit az elmúlt egy hétben vettem. A két Oriflame lakk csütörtökön került hozzám, a Maybelline lakk pedig szombaton. 

Ez utóbbi tudtommal itthon nem kapható, én Bécsben vettem az egyik Müllerben. A Color Show vonalhoz tartozik, azon belül is a Street Artist kollekcióba. Amit megvettem az a 02 White Splatter árnyalat - miután ez a 02-es, gondolom van belőle több féle is, de én a boltban csak ezt az egy Street Artist lakkot láttam. Ha valaki találkozik vele, érdemes lecsapni rá, mert szerintem nagyon különleges, itthon én még nem találkoztam hasonló fedőlakkal (mármint drogériákban egyáltalán nem láttam hasonlót, bár a Golden Rose Carnival lakkok hasonlítanak rá). 

Az Oriflame lakkok pedig a most aktuális katalógusban jelentek meg, a The ONE vonalba tartoznak, a kéket és a menta zöldet rendeltem meg. 
Lássuk is őket közelebbről.


Gondoltam berakok egy képet a manikűrhöz használt lakkokról. 
Itt látszik a legjobban, hogy milyen magasak is az új Oriflame-es lakkok üvegei - kénytelen voltam venni külön dobozt nekik (meg a Flormar lakkjaimnak, azok is hasonlóan magasak). A The ONE lakkokkal nagyon könnyű lakkozni, egyrészt a kupak nagyon jól kézre áll, meg az ecset is fantasztikus, ez utóbbiról már áradoztam régebben egy sort, de most képet is hoztam hozzá. :) 

A Maybelline lakk üvege ugyanolyan, mint az itthon kapható Colorama lakkok üvegei, az ecsete pedig egyenesre vágott és lapított. Szerintem én vagyok az utolsó olyan körömlakkfüggő, akinek még nem volt a kollekciójában az "új" Maybelline-es lakkokból egy darab sem. Azt hiszem ez csak annak tudható be, hogy nem láttam eddig egy olyan árnyalatot, ami nagyon tetszett volna, másrészt pedig szerintem eléggé csúnya a csomagolás (az a bumfordi kupak szörnyű). Ennél a Color Show lakknál viszont legalább a kupakot festékpacás mintákkal feldobták, és hát a beltartalom is elég ütős. :)

Még használtam egy NYC lakkot is, ezt régebben vettem meg, ez a 325-ös számú Raindrop árnyalat. Imádom a színét, de ha jól tudom már nem lehet kapni ezt az árnyalatot.


Az Oriflame lakkok ecsete eléggé széles, az essence lakkokénál egy picit keskenyebb, és hasonlóan lekerekített, mint ahogy láthatjátok. Nagyon könnyen és precízen lehet velük lakkozni. A lakk állaga inkább sűrűbb, ennek (és az ecsetnek) köszönhetően nagyon egyenletesen velük a lakkot felkenni - annyira, hogy akár egy! rétegben is elegendő fedést tudunk elérni. Én csak megszokásból vittem fel a körmeimre a második réteget, illetve néhány körmömnek a felszíne nagyon egyenletlen, ezért oda kellett az a bizonyos második réteg. Mindkét lakk hihetetlenül pigmentált, gyorsan és fényesre száradnak. Mint mindig, most is került a körmeimre fedőlakk.


A képeket délben, erős napsütésben csináltam ezért nem teljesen szín hűek a képek. 
A mutató- és kisujjamra került a NYC lakk, élőben ennek kevésbé van zöldes tónusa, illetve nem ennyire élénk, itt találtok róla szín hű képet. Két közepes rétegben használtam, néha hajlamos foltozódni, de most ez nem fordult elő - vékonyabb rétegeknél adódik inkább ez a probléma. Az átlagosnál picit gyorsabban szárad, egész fényesre.


Az Oriflame kék lakkja, a Breeze Blue a képeken látható színnél egy hajszállal lilásabb árnyalat, és egy hajszállal tompább a színe. A menta zöldé (Mint Zest) pedig egy picit élénkebb, zöldesebb. Mindkét lakkot 800 forintért lehet beszerezni, ezért az árért 8 ml lakkot kapunk (akció nélkül 1300 forintot kóstálnak).



A Maybelline lakk maga a tömör gyönyör. ^^ Tele van mindenféle glitterrel, ráadásul némelyik fényes, némelyik pedig matt. 

Lássuk is milyen glittereket tartalmaz:
  • apró, fényes, lila színű, négyzet alakú glitterek
  • közepes (1 mm átmérőjű), hatszögletű, fényes, lila színű glitterek
  • apró (fél mm-nél kisebb átmérőjű), matt, fehér színű, hatszögletű glitterek
  • kicsi (~ fél mm átmérőjű), matt, fehér színű, hatszögletű glitterek
  • közepes, matt, fehér színű, hatszögletű glitterek
  • nagy (1,5 mm átmérőjű), matt, fehér színű, hatszögletű glitterek
  • óriási (2,5 mm átmérőjű), matt, fehér színű, hatszögletű glitterek
  • hosszú (~3 mm hosszú), matt, fehér színű, szálas glitterek
  • közepes, fényes, kék színű, hatszögalakú glitterek
  • és végül: közepes, fényes, zöld színű, hatszögletű glitterek
Jó, oké, tudom, hogy a szabályos hatszögletű síkidomoknak - esetünkben glittereknek - nincs átmérője, itt úgy értettem, hogy mennyi a két szemközti oldal távolsága (le se tagadhatnám, hogy mérnök-növendék vagyok :D).


Itt egy közelebbi kép a lakkról, látszik, hogy rengeteg glittert tartalmaz. Fent már említettem, hogy a Golden Rose Carnival lakkjai hasonlítanak erre a lakkra. Nincs egy sem belőlük a készletemben, de amennyire látom más blogokon, azokban a lakkokban nincs ennyi fajta glitter. Azért most, hogy így össze számoltam, kicsit engem is meglepett, hogy 10 féle glitter van ebben a Maybelline-es csodában. Azt még hozzátenném, hogy a képeken a glitterek színe élethű (végre valami az :P). 

Egy vastagabb réteget használtam a White Splatter-ből a körmeimre. Az óriási fehér glittereket le kell vadászni, hajlamosak lesüllyedni az üveg aljára. Legtöbb az apró lila glitterekből van benne, ezután a közepes glitterekből. Legkevesebb pedig az óriási és hosszú szálas fehér glitterekből van benne.

Egyébként a manikűrnél azért használtam ennyi alapszínt, mert nem tudtam eldönteni melyik legyen. Először is beugrott, hogy a két Oriflame lakkon milyen jól mutatna ez a fedőlakk, aztán otthon egy lapra mindegyiket kikentem, majd nyaltam rájuk a glitteres topperből, és ezután nem tudtam eldönteni melyik lakk legyen a szerencsés nyertes. Aztán eszembe jutott a NYC lakkja, azzal is kipróbáltam papíron - természetesen azzal mutatott a legjobban (szerény véleményem szerint), de a másik kettőt is fel akartam már kenni az ujjaimra, ezért úgy döntöttem, akkor legyen mindhármon.



Kicsit hosszúra sikeredett, de hát elég nyálcsorgatós lakkokat mutattam nektek szerintem. :)

Nektek melyik alapszínen tetszik a legjobban a Maybelline topperje? Mennyire szeretitek a Maybelline lakkokat? Szerintetek melyiket lenne érdemes kipróbálnom?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések