Franken #2

Halihó!

Ma egy saját keverésű lakkal készültem. Elég érdekes árnyalatról van szó, én még mindig nem tudom eldönteni, hogy tetszik vagy sem. Foil finish-ű szürkés zöld árnyalat ezüst és arany fénnyel - vagy legalábbis én ezt látom. A Lovely kb. 2 évvel ezelőtti limitált kollekciójának egyik tagjával kombináltam (Glam Style, azt hiszem a 8-as árnyalat), mert egymagában unalmasnak találtam volna a saját lakkomat. Egyébként ez a Lovely lakk az egyedüli olyan fekete lakkom, amiből három réteg szükséges a tökéletes fedéshez, de szerencsére gyönyörűen csillog. :)

A franken lakknak a Zombie Glamour nevet adtam, szerintem illik hozzá. :) Két rétegben tökéletesen fed, átlagos idő alatt szárad. Használtam fedőlakkot.











Nektek hogy tetszik?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések