Morgan Le Fay

Halihó!

A mai manikűrhöz használt mindkét lakkot az augusztus közepén (lassan egy hónapja) tartott Naillend-es ámokfutásomkor szereztem. Az A-England darabbal már egy ideje szemeztem, és féláron (vagy 30% kedvezménnyel, már nem emlékszem) nem lehetett egyszerűen otthagyni. Valamiért az A-Englandes fedőlakkokért most jobban oda vagyok - tetszenek a színes lakkok is, de valamiért azok nehezebben csábítanak el. A Catrice lakkját a Rossmannban vettem 350 forintért, és kimondottan azért, mert úgy gondoltam milyen jól mutatna a Morgen le Fay-el. 

A Catrice lakk két rétegben fed, könnyű felkenni, az ecsete még mindig furán vágott, de a kisujjam kivételével könnyen tudok vele lakkozni. Egész gyorsan szárad, fedőlakk nem árt kenni rá, magában nem szárad túl fényesre. A Morgen Le Fay gyorsan szárad, és az egyik legszebb fedőlakkom. Sötétebb lakkokon szerintem nem mutat olyan jól, szerintem kimondottan halvány lakkokon nézne ki a legszebben. Ezen a lilás kék lakkon is (név szerint 15 Denim Blue, akciós kosárkákban még találkozhattok vele) épp hogy megállja a helyét - napfényben nagyon szép, mintha egybeolvadna a két lakk, de árnyékban nagyon elütnek egymástól szerintem. 

A manikűr elkészítésénél színátmenetet szerettem volna csinálni, de nem igazán úgy jött össze, ahogy én az elképzeltem. Szivacs segítségével valószínűleg szebb lett volna a végeredmény, majd még így is ki fogom egyszer próbálni. Az átmenetet a lakk ecsetével készítettem, amiről a fölösleges festéket lehúztam az üveg oldalán - mint ahogy glitteres lakkoknál szoktam. A fő problémát az adta, hogy a Morgan Le Fay-nek sokkal erősebb a fedése, mint az elsőre hittem. Végül fedőlakkal fixáltam a körmeimet.





Nektek hogy tetszik?


Flóra


Ui: A ritkább bejegyzések oka, hogy beteg vagyok egy ideje. Remélhetőleg hamarosan rendbe jövök, de addig nem tudom, hogy milyen gyakran tudok jelentkezni.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések