Deep Amethyst

Halihó!

A mai bejegyzéshez nem írnék sok mindent, inkább beszéljenek helyettem a képek. 
Régen volt sminkes poszt, ennek az oka pedig, hogy szeptember elején lebetegedtem, és csak az elmúlt 2-3 hétben jöttem teljesen rendbe. Ilyenkor még az ágyból kikelni sem volt kedvem, nem, hogy még sminkeljek is... 

A bejegyzés címe egy, anyától lenyúlt régi Oriflame-es szemhéjpúder árnyalatnevét takarja. Sajnos a képeken nagyon barnásnak tűnik az egész szemsmink, de higgyétek el, élőben ez sokkal élénkebb és lilásabb volt (főleg a mélyítővonal környékén). Két rúzst is próbáltam a sminkhez, egy halványabb, visszafogottabb árnyalattal és egy sötétebb, vöröses rúzzsal. 
Ezt a sminket nem mostanában készítettem, nem igazán emlékszem rá, miket használtam, szóval most a részletes leírást hanyagolom, ha nem gond. :)








Nektek hogy tetszik?

Flóra

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések