Essence Hello Autumn - 04 Keep Calm & Go For A Walk

Halihó!

Ma az Essence Hello Autumn egyik thermo effect lakkjával készültem. Nálam ez a kollekció nagyon betalált, összesen 4 dolgot hoztam el: 2 körömlakkot, egy szemöldök-készletet és egy szemhéjpúder palettát. Egyedül a szemöldök készlet nem lett telitalálat - nem a minősége miatt, hanem mert hozzám világosak a benne lévő színek. Rossmannban vásároltam ezeket a termékeket, és sajnos oda nem jutott el az ecsetből, és az ötödik, arany lakkból. Mondjuk a pénztárcám ennek felettébb örül, én kevésbé. :D

Na de visszatérve a lakkra. Amit ma bemutatok az a 04 Keep Calm & Go For A Walk nevezetű árnyalat. Nagyon féltem, hogy mit is tud ez a thermo lakk, még ezelőtt soha nem volt ilyen körömlakkom. Szerencsére nem kellett benne csalódnom, nagyon szép éles az átmenet a hideg és a meleg színe között. :) A képek készülésekor elég rövidek voltak a körmeim, ezért főleg a meleg színe érvényesült, de ha sokat kattintgattam az egérrel, vagy épp az egyik órámról a másikra masíroztam át, akkor elég hamar felvette a hideg színét (mondjuk ehhez az is hozzájárult, hogy nagyon hamar jéghideg lesz a kezem).

Az üvegben lévő szín a hideg és meleg árnyalat között van kb. félúton. Első ránézésre nagyon megtetszett a polcon, rögtön le is emeltem. A színe barackos nude, így tudom a legjobban leírni. A hideg színe szürkésebb nude, a meleg színe pedig a tökéletes barack! Egyszerűen telitalálat ez a lakk! Mondjuk a hideg színével megegyező lakkot majd szeretnék külön is venni. :)

Egyéb technikai adatok: most három rétegben látható a körmeimen - és emiatt is fura számomra ez a lakk, ugyanis ha hideg van, akkor 2 réteg elég belőle, de ha meleg, akkor pedig inkább 3 réteges (2 rétegben úgy még nagyon minimálisan, de átsejlettek a körömvégeim). Ezenkívül 3 rétegben élesebb az átmenet, mint két rétegben. Gyorsan megszárad, nem csíkozódik/foltozódik, és nagyon szép fényes lesz a felülete (a képeken fedőlakkal láthatjátok). Ja, és a legfontosabb: I M Á D O M!!! :D

Elég sok képpel készültem, egy-kettőn kicsit narancssárgásnak látszik a lakk a körmeimen, de élőben egyáltalán nincs benne narancsos tónus. A vizes képek kicsit szemcsések lettek, de nem tudtam megfelelő fényviszonyt biztosítania  fürdőben. :/ Azok és az első kép lett a legjobban szín hű. 









Ti vettettek ebből a kollekcióból? Próbáltatok már más thermo körömlakkot?

Flóra

Megjegyzések

  1. Nekem is van, de a road tip kollekcióból viszont az írásod és a képeid alapján teljesen megegyezik a kettő. Én is odáig vagyok érte meg vissza :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én arról a kollekcióról sajnos lemaradtam, de most googliztam be, és tényleg ugyanolyan a képek a alapján a két lakk :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések