Matt lime

Halihó!

Ma megint egy manikűrrel készültem. Az egyik használt körömlakk már szerepelt a blogon (itt), ez az Avon Speed Dry vonalához tartozó Shipwreack árnyalat. Sajnos a fedése nem az igazi ennek a lakknak, ezért most kentem alá 2 réteget az Essence 161 ciao oliviero lakkjából (ha jól tudom, ez egy kifutó árnyalat, egy hete még láttam az egyik veszprémi Rossmann-ban belőle, de az összes ilyen árnyalat szétvált alkotó elemeire :S). A Shipwreack fedőlakként elég jól szerepel, egy rétegben is nagyon jól nézett ki a ciao oliviero felett, végül mégis két réteget használtam belőle (egy réteggel zöldesebb eredményt kaptam). Legvégül lemattítottak a körmeimet (Miss Sporty Check Matte fedőlakk). Nekem nagyon tetszik a végeredmény, ezek a pelyhes lakkok nagyon jól néznek ki matt finish-el. :)





Nektek hogy tetszik? Milyen gyakran szoktatok matt fedőlakkot használni?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések