Cupcake

Halihó!

Ma egy olyan lakkot szeretnék bemutatni, ami nem rég óta a tagja a gyűjteményemnek, ez pedig nem már, mint a Claire's Cupcake-re keresztelt lakkja. Nagyon aranyos kis lakk, amikor múltkor betévedtem egy Claire's-be, rögtön megakadt rajta a szemem. Törtfehér alapszínben vannak apró, fehéren csillogó pelyhecskék, nekem azonnal megtetszett, annyira kis bájos. :)

A technikai adatok: a körmeimen 3 rétegben láthatjátok, de így is átsejlettek a körömvégek, 4 rétegben még nem próbáltam, de lehet, hogy akkor már teljes fedést lehet elérni. Igazából számomra ez pont az a lakk, aminél nem igazán zavar, ha a körömvégeim átlátszanak. Száradási idejét átlagosnak mondanám, a lakk állaga viszonylag sűrű, én közepesen vastag rétegekkel dolgoztam, hogy ne legyen foltos a végeredmény. Nem szárad magától túl fényesre, ezért fedőlakkot ajánlok rá, illetve gyorsszárító fedőlakkal a száradásán is lehet javítani. 

A második kép vakuval készült, mert nagyon borongós volt az idő, amikor a képeket készítettem, de vakuval nem igazán lehet előcsalogatni ennek a lakknak a szépségét. Szerencsére a pelyhecskék is látszanak felkenve, sajnos ezt a képeken nem igazán látni, de higgyétek el nekem, hogy nem tűnnek el felkenés után. :)






Összességében a minősége lehetne jobb, de nem is olyan rossz szerintem. A színe engem mindenképpen elvarázsolt. Az ára 790 forint volt, mondjuk én egy 2-t fizet 3-t kap akcióban vettem, és ez volt a szerencsés 3. lakk, amiért nem kellett fizetnem. 

Nektek hogy tetszik? Mik a tapasztalataitok a Claire's lakkokal?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések