Skull

Halihó!

Kedden barátnőm elhívott halloween-i buliba, és megkért hogy sminkeljem is ki. Ennek lett az eredménye ez a koponyás smink. Most csináltam ilyet életemben először, én látok benne egy-két hibát, de összességében jól sikerült. :)

Utolsó pillanatban kezdtünk el arcfesték/testfesték után kutakodni az üzletekben, így természetesen egyiket sem találtuk meg a kívánt színben. Végül barátnőm vett egy fekete rúzst, nekem volt fekete matt szemhéjpúderem, illetve volt nagyon halvány korrektorunk, így sikerült a technikai problémákat orvosolnunk. Sajnos a rúzs nem volt túl jó ötlet - a szemeket ezzel csináltam - túlságosan is olajos/zsíros volt, nagyon hamar beitta a szemhéjpúdert, pedig nem spóroltam vele. Az arcüreget és az orrot végül zselés szemhéjtussal festettem meg, ezek sikerültek a legjobban szerintem. :) 

Miután most csináltam hasonló sminket először, ezért nagyon elpepecseltem a részletekkel, erre még a rúzs is rátett egy lapáttal, hogy mindig összegyűlt a szemráncban. Így időszűke miatt a nyakat és a dekoltázst csak a rúzzsal festettem meg (nem túl precízen...), legvégül pedig mindent mattító púderrel fixáltam, hogy lehetőleg nem kenődjenek el a termékek.







Legutolsó képet másik barátnőm készítette telefonnal, szerintem ez a legviccesebb. :D

Nektek hogy tetszik?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések