Üresjárat #8

Halihó!

Az elmúlt kb. másfél hónapban megint nagyon sok terméket sikerült elhasználnom. Nagyon sok sminktermék van köztük, aminek nagyon örülök, bár a készletem még így is hatalmas. :P Két színes körömlakk is bekerült sajnos, szegénykék elég régiek voltak, és megromlottak. A kis lakk-leltáramban sárgán megfogták az elválasztó lapokat, ebből kiindulva valószínűleg a körmeimet sem kímélték volna - még régebben gondolkodtam rajtuk, hogy szelektálom őket, de nyomdázni jók lettem volna, ezért maradtak....De azóta sem használtam őket, és a szelektálást több, mint fél éve tartottam, úgyhogy nem láttam értelmét tovább tartogatni őket.
Összesen 27 terméket végeztem ki, megpróbálok nem regényeket írni egy-egy termékhez. :)


Csoportkép

Test- és hajápolás

Alverde korpásodás elleni sampon: Már nem egyszer szerepelt a blogon ez a sampon, még mindig szeretem, de úgy vettem észre, hogy a hajam kezd hozzászokni, úgyhogy most másfajtát vettem helyette. Ha a korpásodás megint jelentkezni fog, akkor visszatérek hozzá, vagy egy kénes sampont választok helyette. Újat nem tudom róla mondani, ittitt és itt tudtok róla olvasni.
Dusch Das tusfürdőgél, lime és menta: Hát ezt a fürdőszobaszekrényben találtam, nem tudom honnan származik. Viszonylag gyorsan fogyott, mert a kinyomó nyílása egész nagy, nem szárította a bőrömet, de nem is hidratálta, egész jól habzott. Az illata pedig citromos autóillatosítóra vagy felmosószerre emlékeztetett. Abszolúte kihagyható darab szerintem.
Balea napozás utáni tusfürdő: Sajnos a végén már meguntam ennek a tusfürdőnek az illatát, még van egy darabom tartalékba, de nem a közeljövőben fogom megkezdeni. Amúgy semmi negatívat nem tudok róla elmondani.
Balea kérmtusfürdő, lime és aloe vera: Ennek a tusfürdőnek is finom az illata, nem szárította a bőrömet, jól habzott, csak picit gyorsan fogyott. ár/érték arányban jó. :)

Arcáplás
Oriflame Pure Nature arclemosó acai bogyóval: Igazából nem fogyott el, csak egy pumpás kiszerelésű arclemosó üres flakonjába töltöttem át, de miután már használom egy ideje, tudok róla nyilatkozni. Finom az illata, a bőrömet nem szárítja, de semmi extrát nem nyújt, úgy vettem észre. A dolgát elvégzi, de semmi más.
Himalaya Herbals Diós arcradír természetes antioxidánsokkal minden bőrtípusra: Imádtam ezt az arcradírt! Kisebb és nagyobb szemcsék is megtalálhatóak benne, elég erősen radíroz, de én az ilyen típusúakat szeretem. Használata után nagyon puha volt a bőröm, a mostani arcradírom elhasználása után biztos, hogy ezt fogom újravenni.
Oriflame Oasis Napali krém: Fényvédőt tartalmaz, nem is keveset (SPF 35). Összesen csak 30 ml-es volt ez a krém, de elég sokáig tudtam használni, mert kevés is elég volt belőle. Összességében nem azt mondom, hogy hú de jó ez a krém, de nem is rossz. Oriflame-es mini katalógusban lehet még vele találkozni.
Oriflame Swedish Spa arcápoló szérum: Sajnos a beltartalom hajlamos a flakon oldalán maradni, ezért mindig szétvágom a flakonját, és egy kisebb tégelybe rakom a maradék krémet. Igazából már nyáron el tudtam volna használni, csak az elmúlt legalább 5 katalógusban nem is láttam ezt a szérumot, így spóroltam vele, amíg be nem szereztem az utánpótlást. Nagyon könnyen beszívódik, az extra száraz bőrt is pillanatok alatt helyrerakja, egy pumpálásnyi is bőven elég belőle az arcomra. Nyáron még a hajamra is szoktam rakni belőle, mert azzal is csodát művel (főleg a kiszáradt, esetleg töredezett végekkel).
Ebelin Nedves kozmetikai törlőkendő: Erről is volt már szó a blogon, még mindig a legjobb nedves törlőkendőnek tartom, ár/érték arányban szerintem verhetetlen a drogériás társaihoz képest.

Kéz- és körömápolás, körömlakkok

Aldo Vandini Amazing öregedésgátló kézkrém: Ezt azért vettem meg, mert cuki 20 ml-es kiszerelése van. A végét elég nehéz volt belőle kipréselni, a hidratálóképességétől nem estem hasra. Az illata elég erőteljes, nem vagyok biztos benne, hogy mindenkinek elnyerné a tetszését. Találunk ennél jobb kézkrémet a drogériák polcain szerintem, de egyszer megérte kipróbálni.
Essence studio nails btgn fedőlakk: Egyszerre kettőt is kinyiffantottam, egyedül azt sajnálom, hogy most már egy üveg 950 forintba kerül, ami nem kevés, de még mindig a legjobb fedőlakk amit eddig próbáltam.
Essence studio nails 2 az 1-ben körömágybőr eltávolító: Hát ezt nem sikerült elfogyasztanom, igazából a körömágybőr puhító elnevezés jobban illene rá, mindegy, úgysem kapható már. Nem igazán sikerült megszeretnem ezt a kis kencét, arra pedig nem tudtam rávenni magam, hogy a végét is elhasználjam.
Perfect Nails körömlakkhígító: Nem vagyok teljesen megelégedve ezzel a lakk hígítóval, következőnek majd megpróbálok egy másik fajtát beszerezni. Miután megbontom nem zár maradéktalanul a kupak, és már nem egyszer vettem észre, hogy a maradék lötty elpárolgott a flakonjából, ami valljuk be, elég bosszantó. Ráadásul a körömlakkok is visszasűrűsödtek nem is olyan sok idő után....
Oriflame körömvég fehérítő ceruza: Ezt még anno gimiben vettem, de nem igazán jöttem rá, hogyan is kell használni (vagy csak szimplán nem működött)...Mindenesetre most kiraktam, mert úgyis csak porosodott a szobámban.
Himalaya Herbals Tápláló bőrápoló krém minden bőrtípusra: Kimondottan szeretem ezt a krémet használnia kezemre, szépen hidratálja, és ráadásul gyorsan beszívódik. Van itthon egy rakat kézkrémem, azokat akarom minél hamarabb elhasználni, utána lehet megint beruházok egyre (vagy ha nagyon elegem van a többiből és már kell a normális hidratálóképesség).
Isana mandulás körömlakklemosó: Igen, megint elhasználtam egyet. :D
Essence Metallics körömlakk - 04 Nothing Else Metals: Egész különleges színe van, egy közepes rétegben fedett is, de megromlott, szóval irány a kuka.
Essence Nail Art magnetics körömlakk - 01 Miracle Shine: A kettő közül ez tetszett a jobban, ő inkább két réteges, de még nyomdázni lehetett volna vele, ha nem romlik meg...

Smink részleg

NYC Smooth Skin  porpúder - 741 Translucent: Nagyon szerettem ezt a porpúdert, annak ellenére, hogy a kapcsolatunk úgy indult, hogy kiömlött egy része...A csomagolása szörnyű, a további kiborulást én úgy előztem meg, hogy egy púder-pamacsot raktam bele, illetve az egyik oldalon leukoplaszttal leragasztottam - nagyon hülyén nézett ki, de legalább volt normális teteje, ami nem engedett a gravitáció csábításának. Télen nagyon jó szolgálatot tett, de a melegebb időben hamar átfényesedett. Összességében nagyon szerettem, nem igazán tudtam vele túlpúderezett végeredményt elérni, kár, hogy már nem lehet kapni.
Oriflame Giordani Gold szemöldökzselé: Az első szemöldökzselém, és azt hiszem maradok is ennél. A kósza szálakat szépen a helyén tartja, még akkor is látványos az eredmény, ha előtte nem használtam sem szemöldökport, sem szemöldökceruzát. Ezt a terméket csak ajánlani tudom, napi használat mellett is nagyon sokáig elég.
Oriflame Beauty sminkalap: Ezt a terméket is nagyon szeretem, főleg a szemhéjam lealapozására szoktam használni a mindennapokban, ott is kiválóan teljesít, egész nap meg sem moccan a sminkem. Szerintem ez is kimondottan jó vétel. :)
Oriflame Visions V* kétvégű szemceruza - Tom & Jerry: Imádtam ezt a szemceruzát, főleg a türkiz végét, sajnos már annyira picike, hogy nem áll kézre, hegyezni is nagyon nehezen lehet. Elég régi kiadás, de a minősége az évek során nem változott.
Oriflame Visions V* kétvégű szmceruza - Creme Caramel: Vicces, de mindegyik szemceruzán pont olvashatóak maradtak az árnyalatnevek. :D Ez azt hiszem egyel újabb kiadás az előzőhöz képest, de ez is már pár éves darab. Ennek főleg a bronz végét használtam, azóta nem láttam ilyen gyönyörű bronzszínű szemceruzát (pedig kutattam utána).
Essence Matte mousse hab állagú alapozó - 04 matt ivory: Alig vártam, hogy ezt az alapozót elhasználjam. Főleg nyáron tudtam használni, mert télen a szárazabb területeket kiemelte. Túlzottan nem tartós, a pórusokba is beleül, ha ezt használtam, akkor sminkalapot mindig raktam alá, úgy valamennyivel tartósabb is volt, és a nap végére nem lett annyira csúnya. Akinek nincs szüksége erős fedésre, illetve nem száraz a bőre, és kicsik a pórusai, annak megfelelő lehet ez az alapozó, de másnak nem tudom ajánlani.
Essence Beauty Sponge: Alig vártam anno, hogy ez a sminkszivacs megjelenjen...Igen, a minősége nem a legjobb, sőt, de nem is katasztrofális szerintem. Első mosáskor jelentkeztek a problémák nálam, de a továbbiakban nem romlott a helyzet. Igazából én ebből még utánpótlást is akartam venni, de aztán hirtelen eltűntek a drogériák polcairól. Most egyébként Oriflame-es sminkszivacsot használok, az klasszisokkal jobb, sőt kb. egy árban is van ezzel (azt hiszem ez 1150 forint volt anno, az Oriflame pedig 1100, akciósan 700 környékén van). Alapozni én legjobban ezekkel a szivacsokkal szeretek, magamat is, meg másokat is, csak ajánlani tudom (honlapon jelenleg nem látom, remélem nem limitált kiadás :/ ).
Catrice Prime and Fine szemhéjalapozó: Sajnos ezt a terméket alig tudtam használni, eléggé beszáradt, mire megvettem. Pedig direkt olyat vettem, amibe még senki nem mászott bele. Nagyon kemény volt az állaga, kukacosodott...Nővéremnek is vettem egyet régebben, az még most is rendesen működik, szóval csak én fogtam ki egy rossz darabot. Így eléggé elment tőle a kedvem, szerintem nem fogok belőle újat venni.
Catrice Shanghai paletta - Nanjing Road: Ezt elfelejtettem befényképezni, de a palettának ezt a színét viszonylag hamar sikerült elhasználnom. Ezt annak tudható be, hogy tökéletes volt a szemöldökömre, sajnos nem sikerült ilyen színűt találnom helyette, de most van 2 olyan termékem, amit együtt használva nagyjából olyan eredményt kapok, mint ezzel a szemhéjpúderrel. Egyébként matt halványabb szürkésbarna színe volt. Az utánpótlás beszerzésénél a legnagyobb problémát az okozta, hogy minden szín túl meleg árnyalatú és/vagy sötét...Úgyhogy most két szőkéknek való terméket használok.

Ti miket használtatok el mostanában? Ezek közül próbáltátok valamelyiket? Mi a véleményetek róluk?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések