Minty purple

Halihó!

Egy hét kihagyás után újra itt vagyok, ráadásul egy sminkes bejegyzéssel. Ezekben az esős, borongós, fény mentes napokban túl sok kedvem nincs sminkelni, meg hát ha valamit  a fejemre mázolok, azt is 90%, hogy a nem tudom normálisan megörökíteni a fényképezőgépemmel...Szerencsére múlthét vasárnap nem ez volt a helyzet. :D
Lehet, nem emlékszem minden egyes termékre amit használtam, de megpróbálom azért összeszedni őket. :)


A szemem a Catrice The Grand Bleu szemhéjárnyaló ceruzáját oszlattam el, C02 Underwater Laugh árnyalatban, erre került a szem külső részére és az az alsó pillatőbe egy sötétebb menta színű szemhéjpúder, az e.l.f. Little Black Beautybook Warm Edition szemhéjpúder palettájából, illetve a belső szemzugba ugyanebből a palettából egy halvány pezsgő színt használtam. A szemhéjam középső területére pedig egy S-he mono szemhéjpúder került, a 020-as árnyalat.
A szempillákra Maybelline sárga duci szempillaspirált kentem, a szemöldökömet az Essence szemöldökceruzájával emeletem ki (05 soft blonde árnyalat), majd a szintén Essence-es szemöldökápoló készletből (02 natural blonde style) a sötétebbik port használtam. Hiába szőkéknek való ez a két termék, de mégis ennek a kettőnek az együttes alkalmazásával tudom azt a szemöldök színt elérni, ami szerintem illik hozzám. 


Az arcomra az Oriflame Perfect Fusion alapozója került Porcelain árnyalatban, (kedvenc alapozóm eddigi életem során), a kisebb bőrhibákra a Catrice Camouflage krémkorrektorát kentem (010 Ivory árnyalat), a szemem alá a Catrice Re-Touch Light-Reflecting korrektora került (001 Porcelain), ezt a Catrice Shanghai paletta Yu Garden árnyalatával fixáltam. Mostanában ezt a szemhéjpúder szoktam használni a szemem alatti karikákra, illetve a szemöldökcsontomra is, és ha épp olyanom van, akkor az egész szemhéjamon. Az Alverde Dou bronzosítóját használtam (10 Bright Bronze) az arccsontom alá, a számra pedig szerintem egy színezett ajakbalzsam került. A bronzosítóról pár szó: kb. 2-3 hete vehettem, limitált kiadású, 10 g port tartalmaz, és összesen 1000 forintba került. Az egyik fele matt bronzosító, a másik fele pedig highlighter. Sajnos a bronzosító kicsit narancssárgás árnyalatú, de szerintem nem olyan vészes, hanszálható darab, a highlighter pedig tömör gyönyör számomra - nagyon szép fényt ad az arcnak, nincsenek benne nagyobb csillámok, a színét nehezen tudom meghatározni, kicsit barnás-barackos-rózsaszín, a piszkosabb fajtából (inkább élőben nézzétek meg az a biztos). Az arcon pedig nagyon természetesen hat. :)
A képekhez meg annyit, hogy sajnos megint döglött-hal szemeim vannak rajta... :S :/




Nektek hogy tetszik ez a smink? Ilyen borongós időben mik a kedvenc sminkcuccaitok?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések