Arany glitterek

Halihó!

Nem mára terveztem bejegyzést, hanem két nappal korábbra, de a 2014-es smink kedvencek megírása elég sok időt igényel, és egy óra irkálás után meg már hulla vagyok... Szóval ma egy rövidke bejegyzéssel készültem (és este folytatom a másikat, hogy végre az is készen legyen). 

Ezt a manikűrt anya szülinapján viseltem, amikor elmentünk Budapestre a Vakvarjú étterembe (Paulay Ede utcaiba). Egyébként ez az étterem nagyon hangulatos, ráadásul a megfizethető kategóriába esik, ha tehetitek, akkor nézzetek el oda egyszer. ;)

Pár szó a praclimról: A körmeimen alaplakk után két rétegben használtam az OPI Alpine Snow lakkját, majd erre jött egy vastagabb réteg a Crystal Nails E2-es lakkjából. A lakkban nagyobb arany hatszögletű glitterek és apró arany csillámok úszkálnak átlátszó alapban. Sajnos a Crystal Nails honlapján nincs fent az árnyalat neve, de ha jól rémlik akkor (nagyon kreatívan) arany csillámnak nevezték el a lakkot. A lakkozást Seche Vite fedőlakkal zártam. 

A Crystal Nails lakkokhoz pedig csak annyit szeretnék még hozzáfűzni, hogy nemrég (pontosabban decemberben) került ki a polcokra pár új szín (ez az arany glitteres lakk is közülük való), szerintem érdemes megnézni őket, mert van pár kimondottan különleges árnyalat közöttük.




Igazából semmi extra nincs ebben a lakkozásban, de nekem mégis nagyon tetszik. Az arany fehér párosítás szerintem kimondottan elegáns, sok mindenhez illik, szeretem (van egy arany fehér órám is, azt le se lehet rólam robbantani).

Nektek hogy tetszik?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések