Franken #5

Halihó!

Januárban viszonylag sokszor kentem fel a karmaira a saját készítésű lakkjaimat, így van egy-két darab, amit meg szeretnék nektek mutatni. 

A mai alanyunk az Iceberg nevet kapta. Az alapja egy régi essence-es halvány metál finish-ű kék lakk volt - ennek az üvegében kevertem ki a színt. Hogy pontosan még milyen lakkokat raktam bele, arra nem emlékszek, de a piros csillámok a Lovely Moulin Rouge trendkiadásának egyik lakkjából származnak. Majdnem egyréteges lakk, de szerintem szebben mutat, ha kettőt kenünk fel belőle. Nem szárad túlzottan fényesre, és a száradás gyorsasága sem túl acélos - gyors szárító fedőlakk elkél rá.

Összességében nekem nagyon tetszik, anno ez a kék volt a kedvencem, plusz a vörös apró csillámok nagyon feldobják a lakkot.




Nektek hogy tetszik?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések