Blue in Beauty

Halihó!

Ezt a manikűrt még decemberben viseltem, szóval nem épp egy friss darab. Épp csutkában nyomtam akkor is (mondjuk most ennél is rövidebbek a körmeim), szerintem jól mutat rajta ez a glitteres topper. 

A glitteres topper A-England She Walk In Beauty, ez volt az első A-England lakkom, nagyon tetszik a színe, de mégis kevés olyan szín van, amire azt mondanám, hogy ezzel milyen jól mutat. Ezek közül az egyik a kék, pontosabban világoskék, amire bármikor rá tudnám kenni. Az egyik kék lakk, a sötétebb, az a Manhattan Quick Dry vonalába tartozó 101S árnyalata (teszt róla itt), a másikra őszintén szólva nem emlékszem pontosan, de szerintem a S-he 278-as lakkja az. Mindkét lakk 2 réteges, bár néha a S-he-nek foltozódás miatt elkél egy harmadik is. 

A képeket napsütésben csináltam eredetileg, de kellett hozzá a vaku is, mert hiába sütötte ki a szemem a fény, valahogy a képek nem lettek a legjobbak szimpla napfényben.





Nektek tetszik? Van topperetek az A-Englandtől?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések