Golden Rose WOW! - 73

Halihó!

A héten sikerült eljutnom a Nailland-be, ahol meglestem végre én is a Golden Rose új WOW! vonalához tartozó lakkokat. Természetesen nem távoztam üres kézzel, első körben ezt a kis picurka kék lakkot hoztam el (jó, igazából vettem még mellé 4-et, de azokat ajándéknak). 

Az üvege nagyon picurka, kicsit ducibb és alacsonyabb, mint a régi essence-es colour&go lakkoké volt, az ecsete pedig lapított, egyenesre vágott, egyszerűen lehet vele lakkozni. Sőt, annyira, hogy lakkozás után alig kellett takarítanom, pedig viszonylag sokszor összekenem a bőrömet. 

Ez az árnyalat a 73-as, kicsit féltem, hogy felkenve nem fog tetszeni a színe, de szerencsére nincs így. Igazi sellőkék árnylat: majdnem metálos hatású felkenve, kicsit gyöngyházasba hajlik, a kék egy picit tompább és van benne egy kis zöldes árnyalat is. Ha ez a zöld kicsit erősebb lenne benne, akkor már duochrome lakk lenne, legalábbis szerintem. Napfényben és árnyékban a színe eléggé eltér, de a képeken ez látszik is. Egyébként két rétegben használtam, gyorsan szárad, az ára pedig abszolút baráti a maga 330 forintjával. :)








Hogy tetszik Nektek ez a lakk? Vettetek már bármilyen színt a WOW! kiadásból?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések