Üresjárat #11

Halihó!

Tudom, tudom, régen volt cicamentes bejegyzés, de több időt vett el az életemből a szakdogázás, mint ahogy hittem, hogy fog. Többet, mint ahogy a zh-kra készülés elvett. Ennek örömére végre hozom a következő adag elfogyasztott termékes bejegyzést. Lassan egy hónapja fényképeztem be, szóval már tényleg ideje kitennem. :P

Csoportkép

Ez lesz az első olyan üresjárat, ahol egy parfüm is fog szerepelni. Igaz, nem teljes kiszerelés, de nálam már ez is teljesítmény, mert annyi illatom van, hogy majdnem életem végéig elég lenne. :P

Haj- és testápolás

Ziaja Narancsolaj krémtusfürdő: Decemberben elég sok bloggerínánál láttam ezt a tusfürdőt, rögtön mentem is a boltba, hogy megnézzem tényleg olyan jó-e, mint ahogy azt állítják. És tényleg olyan jó! Először az ára elriasztott, de végül egy akció keretein belül elég jó áron sikerült beszerezni, azóta itthonra is vettem egyet. Sajnos a nagy kiszerelése miatt egy idő után hozzászoktam az illatához, ami nagyon nyami. *.* Mintha narancsos szaloncukor lenne. :) Amúgy a minősége nagyon jó, tényleg krémes, nem szárít, sőt, szerintem táplál is (pedig a táplálást nem igazán szoktam felfedezni tusfürdőknél), az illata miatt pedig élvezet használni. Csak ajánlani tudom, abszolút megéri az árát, még teljes áron is. :)
Alverde pumpás dezodor vízimenta kivonattal: A pumpás kiszerelés elsőre szokatlan, de hamar meg lehet szokni. A hatása sem rossz, nyilván nem tart 24 óráig, de az elmúlt időben próbált dezodorok közül kiemelkedő. Az illata nagyon tetszik, már újravettem.
Naturland kénes krémsampon: A korpásodás ellen vettem, sajnos arra annyira nem vált be, illetve nagyon szárította a hajamat, már pár használat után is. Ahhoz képest, hogy 125 ml-es elég drága volt, ha jól emlékszem ezer forint körül vettem.
Alverde dúsító sampon: Szokásos kiegészítő samponom, mindig van egy a készletemben. 
Alverde hajbalzsam szőlő - avokádó: 2 darab is elfogyott. Imádom ezt a balzsamot, eddig ez a leghatásosabb, amit próbáltam. 

Arcápolás

Himalaya Herbals Nim arclemosó gél normál és zsíros bőrre: Azt hiszem ez volt ebből az arclemosóból a harmadik tubusom, amit elhasználtam, egy ideig nem is fogok kísérletezni, nagyon meg vagyok vele elégedve. :)
Oriflame Swedish Spa arcszérum: Ez a szérum sem először szerepel itt az üresjáratos bejegyzések között, mindig újraveszem. Egyedüli hátránya, hogy szét kell vágnom a flakont, mert a pumpával nem tudok minden cseppet kinyerni belőle. 
Oriflame Optimals Bőrkiegyensúlyozó arctonik: Nem volt rossz, de most találtam egy ennél is jobbat. Igaz, a tonikok felé nincs akkora elvárásom, ez sem okozott szerencsére semmilyen kiütést, nem hagyott maga után ragacsos érzést.
Akneroxid: Ez már a második tubusom volt ebből a krémből, amint tudtam újra is vettem. A pattanásokra nagyon jó, viszont ha azon kívül kenem a bőrömre, akkor nagyon kiszárítja azt. Bár ez várható is tőle. Ha használom, után biztos, hogy jól bekrémezem az arcom. Valamint azt is észrevettem, hogy amint lejár a szavatossága, már tényleg nem is hatásos.

Körömápolás

Isana acetonmentes körömlakklemosó: Ezt nem most használtam el, de most döntöttem úgy, hogy ideje lecserélni az üvegét, már elég csúnya volt. A benne lévő lemosót acetonossal kevertem össze, a szimpla acetonmenteseket nem csípem. A csúnya csomagolás mellett még azért is le akartam cserélni, mert a flakon fala nem átlátszó, így sosem tudtam mennyi lemosó van még benne.
Perfect Nails körömlakkhígító: Szokásos lakkhígítóm, bár mostanában nagyon kacsintgatok a Seche Restore felé.

Az egy szem parfüm

Nina Ricci - Nina L'Eau: 4 ml-es kis minta volt, a kiszerelése nem volt a legjobb, nincs semmilyen kis adagolófeje, így sokáig nem tudtam használni. Végül rendeltem magamnak egy pici, utazóméretű illatpermetezőt, abba töltve el tudtam használni. Az illata nem igazán nekem való, de nem volt rossz.

Sminkek

Maybelline the Colossal Volume Express Smoky Eyes szempillaspirál: Szokásos spirálom, most a Glamour-napok alkalmával biztosan újraveszem, sőt, lehet veszek belőle kettőt is.
Miss Sporty Studio Lash Metallic folyékony szemhéjtus - Copper Crush: Az utóbbi hónapokban nem igazán használtam ezt a tust, és ez meg is látszott rajta: nagyon besűrűsödött, és megromlott, elkezdte csípni a szememet, ezért kiszelektáltam. A színét nagyon szerettem, nem volt túl sötét barna, és szép bronzos fénye volt.
Essence vízálló szemhéjtus: Az elmúlt hónapokban már nem fogott olyan intenzíven, mint az elején, és a filces feje is elkopott, ezért megváltam tőle. Teszt róla itt.
Catrice fekete szemceruza: A The Shanghai Collection palettában volt. Nem volt teljes kiszerelésű, a minősége kifogástalan, pigmentált és nem maszatolódik. Sajnos, hogy ilyen picike már nem tudom kényelmesen fogni, remélem találok helyette hasonlóan jó fekete szemceruzát.
Oriflame Beauty Mono szemhéjpúder - Midnight Black: Szegénykém már másodszorra tört össze, először még megjavítottam alkohollal, de másodszorra már nem volt hozzá kedvem, pláne, hogy nem igazán használok feketét. Egyébként hihetetlenül pigmentált és matt a finish-e, aki viszonylag sokszor használ fekete szemhéjpúdert, annak érdemes kipróbálnia. ;)
Catrice vízálló szemhéjtus: Az esssence után vettem, mint utánpótlás, sajnos nem bizonyult jó vételnek. Nem túl pigmentált, pontosabban a filces fej alig adagolja a festéket, és magát a filces fejét sem szerettem annyira. Az essence-esnél vastagabb, tömzsibb, nehezebben tudtam kezelni. 
Alverde Ajakápoló vaníliavirág és mandarinkivonattal: Már nem kapható. A használat alatt sajnos az illata elillant, pedig nagyon finom, édeskés mandarin illata volt. A hatása sem volt rossz, nagyon kicserepesedett ajkakat nem tudja helyrerakni, de szinten tartásra, és kissé kiszáradt szájra határozottan jó. :)

Ti miket használtatok el mostanában? Ezek közül használjátok valamelyiket?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések