Szakestes körmök

Halihó!

Múlt héten volt a szakestünk, ahova fehér alapon fekete csíkos ruhát viseltem, és hozzá arany kiegészítőket. A körmömet is ehhez akartam illeszteni, így fehér alapra arany színnel nyomdáztam. 

A minta kiválasztása elég nagy fejtörést okozott, gyakorlatilag az összes lemezemet elővettem, és egy papírra elkezdtem arannyal nyomdázni, hogy lássam, melyik minta fog illeni a ruhámhoz. Végül a nyertes lemez a MoYou Gothic 05 lett, erről pedig a rózsás-csipke mintát választottam. A fehér alap az Avon Iceberg White lakkja volt két rétegben, erre kentem egy réteg Seche Vite-et, majd jött a nyomdázás a Barry M Gold Foil lakkjával, amit végül még egy réteg Seche Vite követett. 

A minták nem lettek minden körmömön szépek, de nekem összességében nagyon tetszett. Itt megjegyezném, hogy ez az első kicsi mintás MoYou lemezem, és amitől tartottam, az sajnos be is igazolódott: itt még nem voltak hosszúak a körmeim, de a hüvelykujjamnál a minta hossza épp, hogy elég volt, viszont keskenyebb volt a körmömnél. A többi körmömnél is előfordult, hogy hiába próbáltam meg precízen felvinni a mintát a körmeimre, néhol picit elcsúszott a minta, és miután elég picike, ezért üres részek voltak a körmeimen, amiket viszonylag szedett vedett módon tudtam csak pótolni. Valószínűleg a lemez egész körmös mintáit csak kisebb körmökön fogom használni, de a többi, pl. a keresztek akkor lesznek igazán mutatósak, ha megnőnek a körmeim.







Nektek hogy tetszik?

Flóra

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések