In the Wood

Halihó!

Ez a manikűr elég régen készült, még Prágában ez volt a körmeimen. Igen, csak ez az egy darab manikűr. Egyszerűen imádtam, még lemosni is sajnáltam, pedig már "muszáj" volt, mert eléggé lenőtt. Összesen 4 napig volt a körmeimen, ami túl sok manikűrről nem mondható el. :)

Az alapszín a Moyra Gel Look Arienne lakkja volt, amit 3 rétegben kentem fel. A fedése nem a legjobb, viszont elég gyorsan szárad és a finishe valami elképesztően különleges. A színe kicsit szürkés moszat zöld, mindezt sötétebb pink fénnyel kombinálták, végül megszórták nem kevés zöld mikropehellyel, aminek az alapszíne bronz. Sőt, néhány fényviszonynál egy kis arany fénye is van a pink mellett. Viszont nem az a típusú lakk, ami mindenkinek tetszik szerintem. Én a "nagyon tetszik" kategóriába tartozok, bár ez főleg akkor igaz, ha fehérrel nyomdázok rá. Ha nem nyomdáztam volna, szerintem fele ennyi ideig sem bírta volna a körmeimen. Nyomdázáshoz az Essence fehér nyomdázós lakkját használtam és a MoYou Mother Nature 14-es lemezét (kép itt). Azt hiszem ez a lemez előlépett a kedvenc lemezemmé, nincs olyan részlet, ami nem tetszene rajta. Ami egy egész mintás lemeznél igazán nagy teljesítmény. :)

Fedőlakknak a Seche Vite-et használtam, és a 4. nap végére is csak egy minimális körömvégi kopás volt észrevehető a lakkozáson, ami tartósság szempontjából szerintem szép teljesítmény.

Képek terén nem bírtam magamat visszafogni, úgyhogy lesz egy pár. Lesznek árnyékban, napfényben készült képek, némelyiknél pedig vakut is használtam. Az alaplakk tényleg annyiféleképpen néz ki, ahányféle fényviszony van. Nem hiába nézegettem a körmeimet a 4. nap végén is. :) 











Nektek hogy tetszik? Mik a tapasztalataitok a Moyra lakkokkal?

Flóra

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések