Oriflame The ONE tartós körömlakkok - 2015-ös nyári kollekció

Halihó!

Ma 3 körömlakkról hoztam képeket. Az Oriflame az elmúlt egy évben, amióta megújította a lakkjait, már többször jött ki limitált lakkokkal, szám szerint ez a harmadik kollekció. Pontosabban annyira nem is limitáltak, ugyanis a tavalyi lakkok közül még mindig kapható pár darab (tavalyi nyári kollekció két lakkjáról kép itt). A mostani kollekcióban inkább élénkebb és sötétebb színek kaptak helyet, kapunk két sárga lakkot, egy sötétkéket, egy lilát és egy picit kékes árnyalatú zöld lakkot. Nekem a halványsárga, a sötétkék és a zöld lakk van meg, de erősen gondolkodok a másik kettő beszerzésén - már nem azért, mert kellene plusz két lakk a kollekciómba, hanem mert kíváncsi vagyok, hogy azok hogyan teljesítenek. Ugyanis a nálam lévő 3 lakknak elég változó a teljesítménye.

Először is beszéljünk a halványsárgáról, ami a Limelight fantázianevet kapta. Nagyon kellemes, pasztell sárga szín, két rétegben fed, ami egy sárga lakktól nagyon jó teljesítmény szerintem. Állagra azt mondanám, hogy közepesen folyós, az első réteg hajlamos picit foltozódni, de a második réteggel ezt már tökéletesen lehet korrigálni. Gyorsan szárad, ráadásul fényesre, kivételesen nem kentem egyik körmömre sem fedőlakkot, így a lakkok saját fényét láthatjátok. Az ecsete a The ONE lakkokhoz hasonlóan lapított és lekerekített, nagyon könnyen használható. Az egyedüli hátránya ennek a lakknak, hogy hajlamos buborékosodni. Amikor először kentem fel, akkor nem volt bubi-problémám, de a második alkalommal (ezt láthatjátok a képeken) sajnos eléggé felbubisodott. A színe hasonlít a Claire's Lovely lakkjárá, de annál picit melegebb árnyalatú. Lemosni pedig pofon egyszerű ezt a lakkot. :)

A zöld a Lush Ivy nevet kapta, mint említettem ez egy kékes tónusú zöld lakk, sötétebb tenger zöldnek mondanám. Rajta picit meglepődtem, mert azt hittem, hogy fog fedni egy rétegben is, de mindenképpen kell neki a két réteg. A három lakk közül ez a legfényesebb, az állaga megegyezik a halványsárgáéval, viszont nem foltozódik. Szintén nagyon gyorsan szárad, mire végiglakkozzuk a 10 körmünket addigra az első réteg már meg is szárad. Őt eddig csak egyszer kentem fel, de sajnos egy-két bubi rajta is megjelent. Másik negatívuma ennek a lakknak, hogy lemosáskor befogja a köröm melletti bőrt, és onnan nehezebb is eltávolítani, ha 2-3-szor átmegyek rajta tiszta vattapamaccsal, akkor sem tudom maradéktalanul eltávolítani (igaz, akkor már alig észrevehető). 

A sötétkék Deep Sea-re lett keresztelve, és nekem ez a kedvencem a három közül. Egyrészt mert ék, másrészt mert tökéletes navy blue. Nyáron szerintem egész végig ez fog a lábujjaimon virítani. Tökéletes alap tengerészes manikűrökhöz, fehér csíkokkal, fehér nyomdázással szerintem gyönyörűen mutatna. Egy rétegben fed, az állaga sűrűbb, talán ez szárad a legkevésbé fényesre. Nagyon gyorsan szárad, és szerencsére nem bubisodik. Lemosáskor ez is megfogja egy picit a bőrt, de nem annyira mint a zöld, illetve elég egyszer átmenni a bőrön tiszta, körömlakklemosós vattapamaccsal, azonnal leszedi a bőrön maradt lakkot.

A képeken a kék kicsit sötétebb, mint amilyen valójában, az első két képen a legszínhűbb (egyértelműen látszik rajta, hogy kék, nem pedig fekete).








Egyébként a mostani katalógusban 650 Ft-ért lehet hozzájuk jutni (meg a többi The ONE lakkhoz is), ami szerintem nagyon jó ár értük, még a bubisodási probléma ellenére is. Ha tetszenek a színek, szerintem tegyetek velük egy próbát! ;)

Annyit hozzátennék, hogy ugye rajtam soha nem szokott egy lakk sokáig fent maradni, de barátnőm "tesztelt" már párat a The ONE lakkok közül, és rajta simán bírja a beígért 14 napot! Természetesen akkor már volt egy minimális körömvégi kopás is, meg ugye annyi idő alatt le is nőtt egy picit a lakkozás, de még teljesen vállalható volt úgy is. :)

Nektek mik a tapasztalataitok a The ONE lakkokkal, vagy bármely más Oriflame-es lakkal?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések