To go!

Halihó!

Tegnap este az Erkel Színházban voltunka  családdal egy balett előadáson. Miután az előadás után nem voltam hulla fáradt, és a szemeim sem vörösödtek ki, gondoltam lövök pár képet a sminkemről. Sajnos nem volt túl sok időm elkészíteni, így egy egyszerű sminket hoztam össze, mondhatni hétköznapi sminkek is, leszámítva a vörös rúzst. Bár a mai világban már ez sem számít annyira nem-hétköznapinak. Mindenesetre vöröset én általában eseményeken és bulikban szoktam hordani.

Először a szempilláimat spiráloztam ki (Oriflame Rétegezhető szempillaspirál - Black), nálam mindig ez az első lépés. Egyrészt, ha nincs időm, spirál nélkül akkor sem indulok el sehova sem, másrészt pedig bárhogy próbálkozom, a festékből mindig jut a szemhéjamra is. Sőt, igazából akkor tudom a legszebben kifesteni a pilláimat, ha közben összekenem a szemhéjamat is, nem kicsit (na jó, menne nélküle is, de az minimum egy 15 perces procedúra lenne...). Ezután az arcomat lealapoztam (Oriflame Giordani Gold Mineral Therapy alapozó - Porcelain), a problémásabb területekre kentem korrektort (Catrice Camouflage krémkorrektor - 010 Ivory), végül púdereztem (Manhattan Soft Matt porpúder - Natural). Kontúrozáshoz az essence sun club matt bronzosítóját használtam 01 natural árnyalatban, majd az Avon márványos pirosítóját használtam a pirosításhoz. A szemem alatt a Catrice Re-Touch Light Reflecting korrektorát használtam -  001 Porcelain árnyalatban, majd Lovely nude palettájának a legvilágosabb (3.) színével fixáltam a korrektort, illetve ezt kentem a szemhéjam egész területére. A szemöldökömet a szokásos módon csináltam meg: ceruzával színeztem (essence szemöldökceruza - 05 soft blonde), majd porral kitöltöttem (essence szemöldökformázó készlet - 02 natural blonde style) végül fixáltam (Oriflame Giordani Gold szemöldökformázó zselé).

A rúzst két színből kevertem ki, mert a vöröset kicsit erősnek éreztem, így egy bogyós színnel átmentem rajta, amivel sikerült kicsit rózsaszínesebb vörös rúzst kikevernem. Mindkét rúzs Oriflame, a vörös a Smoke Red a bogyó szín pedig a Garnet Attraction. Már szerepeltek a blogon, a tesztet itt olvashatjátok el róluk.





Nekem nagyon tetszik ez a smink, mert hétköznapra tökéletes, pepecselősen elkészíteni is maximum 15 perc, és bármilyen rúzzsal lehet párosítani. Sőt, 5 perc alatt még egy natúr szemsminket, vagy akár tusvonalat is hozzá lehet dobni. Mondhatni ez a "to go" sminkem. :)

Nektek hogy tetszik? Milyen gyorsan szoktatok elkészülni reggelente vagy egy-egy esemény alkalmával?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések