Üresjárat #12

Halihó!

Már másfél hónapja befényképeztem ezt az üresjáratot, de mostanában valahogy a hosszabb posztokhoz nincs kedvem nekiállni. Igaz, nagyon jó érzés, hogy ha végre kint van, de valahogy mégis nehézkesen állok neki. Mondjuk végül ezt sikerült nem is olyan hosszú idő alatt összehoznom. :)

Szerencsére most is sikerült jó sok mindent elhasználnom, főleg a kiürült lakkos üvegeknek, sminkcuccoknak. Vágjunk is bele! 

Csoportkép

Kézápolás

Isana mandulás körömlakklemosó: Azt hiszem ezt a lemosót már jóval régebben elhasználtam, csak azért nem dobtam ki a flakonját, mert ebben kevertem be a körömlakklemosókat: az Isanát, az ebelint és az ebelin acetonmentesét.
Ebelin acetonos körömlakklemosó: Visszaváltottam erre a lemosóra, mert az Isana sajnos sokkal jobban szárította a körömágybőrömet, mint ez. Hatékonyság szempontjából pedig csak épp, hogy egy hajszállal marad el tőle. Ráadásul kék. :D
Oriflame Aimi Mystic Caress kézkrém: Azt hiszem ez tavalyi vagy tavaly előtti nyári kiadású kézkrém volt. Kicsit édeskés fűszeres illata volt, elég kellemes. Az állaga elég híg volt, és a hidratáló hatása sem volt nagy durranás, végül testápolónak használtam el.
Levendulás kézkrém: Még karácsonyra kaptam ajándékba ezt a levendulás kézkrémet a francia rokonoktól. Azt kell tudni róla, hogy provence-i levendulát használnak hozzá. Számomra az illata nagyon kellemes volt, bár valakinek lehet, hogy sok lenne ez az intenzív levendula illat. Nagyon jól hidratált és nem is kellett belőle sokat használni, az állaga is könnyedebb volt, ráadásul gyorsan beszívódott. Az ilyen típusú kézkrémeket szeretem a legjobban. 
Alverde kézápoló olaj: Tavaly nyáron vettem, kíváncsiságból. Mondjuk nem tudom, hogy miért pont egy olajat vettem a 40 °C-ban, de hát a kíváncsiság mindig győz. Nem lett a kedvencem, nagyos sok számomra ez az olajos állag. Viszont akinek extra száraz kezei vannak, el tudom képzelni, hogy életmentő lehet. Az állagából adódóan nehezebben szívódik be, bár ha csak a kézfejre használjuk, akkor nem is olyan vészes, jól hidratál és néhány csepp is elég belőle.

Testápolás

Alverde Aloe Vera - hibiszkusz hajápoló balzsam: Sajnos nagyon rossz vétel volt ez a balzsam, sokkal hamarabb zsírosodott tőle a hajam, ráadásul az illatát sem szerettem meg, emellett nem is hidratált megfelelően.
Alverde Alma - papaya sampon: Családi kiszerelés, általában itthonra szoktam venni. Semmi extrát nem tud, de jól tisztít, ha nincs szüksége a hajamnak különlegesebb dolgokra, akkor ezzel szoktam hajat mosni.
Dove Original deo stift: Kellemes illata van, klasszikus Dove, de megfogta a ruháimat, amit ki nem állhatok. A dezodoráló hatása sem kiemelkedő, de legalább a kellemetlen szagokat megelőzi.
Avon Senses Indulgent tusfürdő: Kellemes illatú tusfürdő, jól habzik, de semmi extra.
Isana Winterdusche tusfürdő: Egyértelműen a csomagolása miatt vettem meg, halál cuki ez a pingvin. :) Jól habzott, tisztított, kellemes illata volt. Ha lesz belőle télen, akkor biztos veszek még belőle. :)
Fruttini Cranberry & Choc testvaj: Iszonyatosan mű az illata, az állaga borzalmas, kemény, alig lehet elkenni, nem szívódik be és nem is hidratál. Pár éve vettem, azt hiszem 300 Ft-ért, szerintem még annyit sem ér meg. Lábápolóként próbáltam elhasználni, de nem ment, még volt benne anyag, amikor kidobásra ítéltem.

Arcápolás

Ebelin Ultra Sensitive törlőkendő: Jó múltkor nem volt a szokásos törlőkendőmből, ezért kénytelen voltam helyette valami mást venni. Sajnos nem volt túl jó választás, kéztörlésre tudom csak ajánlani, mert az arcomat égette, pedig nincs is érzékeny bőröm.
Ebelin Nedves kozmetikai törlőkendő aloe verával: Kedvenc nedves törlőkendőm, nem irritál, elég jól tisztít, frissít és az ára is verhetetlen.
Oriflame Mattító lapocskák: Már nem is emlékszem,  hogy mikor vettem, de elég régen, ahhoz képest elég sokáig kitartott. Igaz, nem használtam minden nap, csak amikor éppen eszembe jutott. 50 lapocskát tartalmaz, amik gyorsan és könnyedén felszívják a felesleges zsírt az arcról, az ára 700 Ft körül mozog. Először teljesen feleslegesnek tartottam, de aztán beadtam a derekamat, és én is kipróbáltam ezeket a lapocskákat, meglepő módon amikor elfogyott nagyon hiányzott, így végül pótoltam.
Alverde Sensitive arclemosó varázsmogyoró és kamilla: Katasztrófa. De komolyan. Elvileg ez egy emulzió, aminek vízzel érintkezve habzania kellene, majd így eltávolítania a szennyeződéseket vagy a sminket. Egyedül arra jó, hogy a sminket elmaszatolja, de hogy le nem szed semmit, az is halál biztos. Próbálkoztam vele, de se arclemosóként, se töményen sminkeltávolítóként nem használható. Ha látjátok, kerüljétek el nagyon messzire! Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy bárkinek is beválhatna.

Körömlakkok

Essence Quick dry fedőlakk: Nem volt btgn, így próba cseresznye alapon ezt hoztam el, nagy hiba volt. Ahhoz képest, hogy elvileg ez egy gyorsan szárító fedőlakk... Régen találkoztam ilyen csiga lassan száradó fedőlakkal. Szerintem pénzkidobás megvenni. Frankenekbe használtam el.
Essence Glitter topcoat: Ez volt a legelső topperem. ^^ Imádtam, bármilyen körömlakk felett gyönyörűen mutatott. Sajnos még nem sikerült megtalálni a tökéletes utódját, bár valószínűleg egy Astor lakk lesz a szerencsés, de már így is vettem helyette 3 másikat. Azok közül a Maybelline lakkja a befutó, egyedüli bökkenő vele, hogy halvány rózsaszín az alapja. :/
Rival de Loop - #01 ghost: Bizsuk lekenésére és frankenekhez vettem.
Seche Vite gyorsszárító fedőlakk: Imádom ezt a fedőlakkot, tényleg villámgyorsan megszárít mindent. Igaz, ha nagyon sok réteg van rajtam, akkor a felkenése után várok 10 percet, hogy tutira ne sérüljön meg a lakkozás, de klasszisokkal gyorsabban szárít, mint a btgn. Egyedüli problémám vele, hogy hiába vettem hozzá hígítót, még így is nagyon gyorsan fogy, január elején vettem, és max. két és fél hónapot bírt. Valószínűleg majd egy 118 ml-eset beszerzek ebayről. 
Oriflame Colour Breeze - Skin: Régi limitált kiadású jelly tört fehér lakk volt hajdanán, a végén frankenekbe hazsnáltam el, illetve ragasztani.

Egyveleg

Ebelin ecsettisztító folyadék: A sminkszivacsom mosásához használtam el, nem rossz, de most van egy jobb módszerem a szivacs mosására, majd arról terveim szerint fogok is írni.
Oriflame Mirage EdT: Nem volt rossz illat, bár a mostani ízlésemnek eléggé édes, egyébként edés-fűszeres illata van. A golyós kiszerelését nem csíptem, így egy illatpermetezőbe átköltöztettem.
Oriflame Professional sminkszivacs: Imádom ezt a szivacsot. Sajnos ez a darab viszonylag hamar tönkrement (na jó, azért kb. 6 hónapot lehúzott), a morzsolódást a nem megfelelő tisztításnak tudható be. Sajnos a Barbara Hoffmann ecsettisztítójával nem kompatibilis, de majd bővebben beszámolok róla egy ecset és sminkszivacs tisztítós posztban. :)
Betty Brush: Konkrétan én erre úgy emlékszem, hogy Beauty Brush volt a csomagolásra írva, na de mindegy... Ő azért került ide, mert számomra használhatatlan. Iszonyatosan kemények a sörtéi, szerintem nem is szilikon, hanem ugyanolyan fekete műanyag, mint a fésű alja. Nagyon karcolta a fejbőrömet, tényleg nem bírtam elviselni, ezenkívül a gubancokkal sem birkózott meg olyan jól, mint a Tangle Teezer. A Müllerben vettem, 2800 vagy 2900 forintért, ami a minőségéhez képest nagyon drága, nem ajánlom senkinek sem. Inkább netről rendeljetek egy Tangle Teezert, ennyiből simán kijön az ára. Ha még megtalálom (mert sikeresen lekevertem), akkor a kutyánk fésűje lesz.

Sminkek

Oriflame 5 az 1-ben BB krém - Fair: Már nem az első ebből a BB krémből amit elhasználok. A fedése nem a legjobb, de miután ez egy BB, így nem is meglepő. Ha nincs nagyon ragyás időszakom, akkor egy kis korrektorral kiegészítve pont elég nappalra. Elég folyékony állagú, ezért vigyázni kell a kinyomáskor, mert egyszerre nagyon sok jöhet ki a tubusból. Ami igazán jó ebben a BB-ben, az a színe. Nagyon nagyon világos, nekem már majdnem túl világos is, így ha hófehérkék vagytok, és keresitek a megfelelő BB-t, érdemes ezzel egy próbát tenni.
Essence Szemöldökceruza - 05 soft blonde: Nagyon szeretem ezt a szemöldökceruzát, a saját szemöldökporával kiegészítve tökéletes szemöldököt tudok magamnak varázsolni.
Manhattan Couture Carnival folyékony szemhéjpúder - 04 Queen's Green: Szegénykém beszáradt, pedig nagyon szép olívazöld színe volt. Ezekkel a folyékony festékekkel egyébként nem vagyok nagy barátságban, hiába szép a színük, és egyszerű őket használni, nagyon ritkán veszem elő őket, így az eddigiek nálam mindig beszáradtak. 
Catrice Camouflage krémkorrektor - 010 Ivory: Még mindig a legjobb drogériás korrektor véleményem szerint.
Max Factor Wild Mega Volume szempillaspirál: Egyet már elhasználtam ebből a spirálból (itt), akkor meg is voltam vele elégedve, de így másodszorra annyira nem jött be. Meg most szerintem hamarabb kezdett el beszáradni.
Catrice Re-Touch Light Reflecting korrektor - 001 Porcelain: Kedvenc szemalatti korrektorom. Sajnos már nincs belőle tartalékom, remélem, hogy az újabb szín, amit ehelyett a legvilágosabb helyett hoztak be megfelelő lesz.
Oriflame Very Me korrektor - Light(?): Az árnyalatban nem vagyok biztos, mert már réges régen lekopott a csomagolásról, és jelenleg a honlapon sem találom. Nagyon sokáig ezt a korrektort használtam. Nem nagy szám, a színe picit világosabb, mint kellene lennie, viszont szem alá nem volt olyan rossz. Ha megfelelően fixáltam akkor nem gyűlt össze a szem alatti ráncokban. A fedése lehetett volna egy fokkal jobb.
Essence szemöldökformázó készlet - 02 natural blonde: Csak a sötétebbik színt használtam el belőle, az illett jobban a szemöldökömhöz. Önmagában nem a legjobb a színe, viszont a szemöldökceruzával a megfelelő színt tudom elérni. A csomagolása pedig borzalmas, ennek ellenére újravettem.
Oriflame Perfect Fusion alapozó - Porcelain: Imádom ezt az alapozót, a színe tökéletesen illeszkedik a bőrömhöz, és a fedése is nagyon jó, ráadásul szerintem tartós is (bár őszintén szólva ezeket a tartósságokat annyira nem szoktam nézni, mindenesetre amikor leszedem a sminkemet, a vattapamacson bőven van még az alapozóból).
Oriflame Beauty Studio Artist porpúder: Miután elfogyott az imádott NYC átlátszó porpúderem ezt vettem meg helyette. El se tudjátok képzelni, milyen nehéz átlátszó porpúdert beszerezni. Drogériákban azt hiszem csak a Catrice-nek van átlátszó porpúderje, és az is csak a 2 méteres állványoknál... Szóval miután mást nem igazán találtam ezt próbáltam ki. Egynek elmegy, de semmi extra. Viszonylag gyorsan fogy, nem is olyan szép a bőrön, mint a NYC, a sminket mattította, de hamar átfényesedett a kritikus pontokon. Ha tudtok jó árú, könnyen elérhető átlátszó porpúdert, akkor ne tartsátok magatokban!! ;)
(Coca Cola) Fanta lipsmacker: Jajj, ennek olyan fincsi narancsos illata volt. Mondhatni rajongója vagyok a lipsmacker-öknek, pontosabban a kólásnak, kóla vaníliásnak, és most már ennek is. Szép fényt adnak az ajkaknak, imádni való az illatuk (meg az ízük), és még hidratálnak is. Ha elfogyasztok pár ajakbalzsamot a készletemből, akkor majd szeretnék belőlük megint venni.

Nektek van valamilyen tapasztalatok bármelyik termékkel? Vannak köztük kedvenceitek?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések