Crystal Nails - 116 Blue Hypernova

Halihó!

Ezt a lakkot még december közepén vettem, vagy 7 másik lakkal egyetemben (igen... beszabadultam a Rossmannba... no comment). A nagy nézelődés közben az utamba tévedt a Crystal Nails display-e is, így a csodálatos felfedezés után, hogy van pár új lakkjuk, négyet be is dobtam a kosaramba. Az aranycsillámos lakkot már itt láthattátok bevetésen. Az arany csillámoson kívül elhoztam még egy toppert, illetve két Hypernova lakkot. 

Ezt a 116 Blue Hypernovára keresztelt lakkot nagyon sokáig nem kentem fel, konkrétan június elejéig... A másik Hypernovával eléggé ingadozó a viszonyom, hol nagyon bejön, hol meg nem tudom, így ezt egy kicsit félve kentem fel. Illetve az üvegben nagyon különleges, a Rossmannban a katasztrofális világításnak hála még különlegesebb volt, de így otthon már annyira nem volt bejövős... Az alapszíne sem épp az igazi, szürkés piszkoskéknek mondanám, de annyira nem vagyok vele kompatibilis. Aztán felkentem. És fényviszonytól függően hol baromira tetszik, hol nagyon nem. Szerintem ennyire ellentétes érzelmeket kiváltó lakkom még nem volt.

De térjünk át inkább a technikai adatokra. Két rétegben fed, egész gyorsan szárad, nem túl fényesre, ezért fedőlakk mindenképpen kell bele. Mint már említettem, az alapja szürkés piszkoskék, pontosabban egy nagyon szürkés sötétkék, ami türkizesen/teal-en irizál (remélem érthető), de kicsit mintha mégis metálos lenne az alapja. na és ebbe pakoltak bele egy rakat pink mikropelyhet. Gyakorlatilag vagy pinkes vagy türkizes/teales a lakk fénye. Árnyákban a pink pelyhek és türkizkék irizálás jobban előjön, akkor már majdnem mondható douchrome-nak a lakk. Ilyenkor nagyon bejövős, napfényben viszont inkább a szürkés piszkoskék alap jobban érvényesül, ami nem túl szimpi. Így nekem ez egy őszi/téli lakk lesz, de akkor nagyon fogom szeretni. :)

Jöjjenek is képek, hátha így érthetőbb lesz, hogy mire gondoltam, mert a szín/finish leírása kicsit katyvaszra sikeredett. :P
(Ja, és lehet, hogy 2 réteg fedő sem árt neki, mert mintha kicsit "enné" a toppert.)






Nektek mi a tapasztalataitok a Crystal Nails lakkokkal?

Flóra

Megjegyzések

  1. Valahogy átérzem, amit írsz. Az utolsó képen nagyon tetszik, de előtte annyira nem. Nekem ugyanilyen a Moyra Avril lakkja. Az is marad inkább őszre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az lakk nekem nincs meg, de el tudom képzelni, milyen lehet. :)
      Nekem ez az első olyan lakkom, ami kimondottan őszi/téli, mert ami tetszik, azt akkor kenem fel amikor akarom, most is egy fekete lakk van a körmeimen, pedig az se kimondottan nyári szín. :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések