Oriflame The ONE 5 az 1-ben Colour Stylist krémes ajakrúzs swatchok

Halihó!

Múltkor a "szimpla" Colour Stylist ajakrúzs minták mellett megrendeltem a krémes változat mintáit is. Eredetileg (egy vagy két katalógusban) matt ajakrúzsoknak nevezték ezeket a darabokat, aztán átváltottak a krémes megnevezésre. Feltételezem, hogy ez amiatt volt, mert egyrészt nem teljesen matt a finishük, másrészt pedig tényleg hihetetlenül krémes az állaguk, így jobban megfelel a valóságnak ez a név.

Összesen 8 árnyalat kapott helyet a kollekcióban, őszintén szólva én örülnék, ha bővítenék még a színválasztékot. Mindegyik rúzsnak kiváló a pigmentáltsága, a swatchokat nem is tudtam maradéktalanul letörölni, picit befogták a bőrömet. Mint már említettem krémes a textúrájuk, sőt, egy picit talán vastagnak is mondanám, az ajkakra kenve picit érezhető, de számomra egyáltalán nem zavaró. Amennyire észrevettem nem szárítanak, és tartósabbak a "szimpla" Colour Stylist ajakrúzsoknál. A finishüket pedig félmattnak mondanám, enyhén krémes fényük van felkenve (ami a képeken nem igazán jön át, főleg mert a képek kb. 35 fokban készültek...).

Az első kép vakuval készül, a harmadik és negyedik napfényben, az utolsó pedig árnyékban. A rúzsok finishét az utolsó kép adja vissza a legjobban.


Melted Caramel: Kicsit talán sárgás tónusú, barnás nude szín, de nem engem nem sápasztott annyira, mint hittem, hogy fog. Szerintem egész sok embernek jól állna.
Rosewood Matte: Rózsaszínes nude szín, kicsit tompább árnylat, tökéletes hétköznapokra (a mostani katalógusból meg is rendeltem).
Rose Parfait: Élénk rózsaszín színű, kicsit talán Barbi-rózsaszín.
Fuchsia Toffee: Sötétebb pink árnyalat, semleges tónusú, így sok embernek jól állhat (már amennyire meg tudom ítélni).
Succulent Pink: Pinkes, kicsit pirosas bogyó szín, a legszínhűbb kép az utolsó. A későbbiekben ezt is szeretném majd beszerezni. :)
Taupe Delight: Számomra elég meghatározhatatlan a színe, olyan barnás-lilás-mályvás-pinkes bogyó színű.
Coral Creme: Mindegyik képen narancssárgásabb, mint amilyen valójában, olyan igazi korall színű, mint maga a korall kő. Szóval narancssárgás, kicsit tompább piros színe van.
Wrapped in Red: Picit vöröses piros szín, a képeken láthatónál egy hajszálnyival sötétebb.




Remélem hasznosnak találjátok majd ezt a bejegyzést. :) Kicsit kevesebbet tudtam mondani a rúzsokról, de miután mindegyiknek tényleg csillagos 5-ös a pigmentáltsága, és ráadásul a finishük is ugyanolyan a színleíráson kívül többet nagyon nem is tudok róluk elmondani.
A "szimpla" Colour Stylist rúzsok bejegyzését itt találjátok. :)

Ismeritek ezt a rúzscsaládot? Melyik a kedvenc színetek közülük?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések