Anny - 046 Private Party

Halihó!

Ezt a lakkot kb. azóta nézegetem, amióta behozták kis országunkba az Anny körömlakkokat. Gyönyörű színe van, jó sok millilitert tartalmaz, és elég drága. Aztán egyszer csak eszembe jutott, hogy barátnőméktől egy Douglasos ajándékkártyát kaptam szülinapomra, így augusztus közepén az enyém lett ez a lakk. 

A Private Party minősége hibátlan, egy rétegben fed, iszonyatosan gyorsan szárad, az ecsete lapított és egyenesre vágott, nagyon könnyű vele lakkozni. Az állaga talán egy picit hígabb, de ez sem okoz problémát a felvitelnél, nem kellett túl sokat takarítanom a lakkozás után. Egyedül ami annyira nem jön be, az az, hogy szatén finishe van, ezt csak itthon vettem észre, pedig a kupakra az árnyalatnév alá írták oda. Mindenesetre annyira nem oszt nem szoroz a dolgokon, mert a tartósság miatt mindenképpen kentem volna rá fedőlakkot. 

A színe az igazán trükkös, ugyanis maga a lakk alapja sötét liláskék színű, és ebben van rengeteg apró csillám, amik vörösen, narancssárgásan és pinken csillognak. Fedő lakk nélkül nekem annyira nem nagy szám, viszont fedőlakkal jobban érvényesülnek a csillámok, így sokkal jobban tetszik. :) A középső ujjamra két rétegben használtam az Anny-t, hogy ne kopjon le 2 perc alatt, a gyűrűs ujjamra pedig a Catrice Million Brillance vonalába tartozó 02 Blue Skyfall lakkját szivacsoztam fel vékonyabban, majd egy rétegben kentem még fel belőle (a szivacs nagyon beitta a kék alapot, így a csillámok inkább ezüstök voltak, mint kékek...). Ezt a lakkot azt hiszem még télen vonták ki a forgalomból. Hozzá alapnak pedig az Essence Ready For Boarding trendkiadásába tartozó lehúzható alaplakkot kentem.

A képek estefele készültek, így a csillámok nem tudtak nagyon érvényesülni. Sokkal többet tud ez a lakk, mint ami a képeken látható. :)








Akár ezt a lakkot is berakhattam volna az őszi lakkos bejegyzésbe, mert tökéletes őszi lakk ez is. Bár a csodás csillámkái miatt nem hiszem, hogy csak őszre fog korlátozódni a használata. (Bár ilyenkor amikor kijelentem, hogy biztos fogok még használni ezt vagy azt a lakkot, általában többet hozzá sem nyúlok... Remélhetőleg ezzel a lakkal sem így lesz. :P )

Nektek szatén finish-sel vagy fényesen tetszik jobban ez a lakk? Meg úgy általában mennyire szeretitek a szatén finisht?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések